לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 11-07-2006, 15:25
  Some one Some one אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.07.04
הודעות: 122
בעיה עם IRIVER H10

יש לי בעיה ב IRIVER אז ככה כשהייתי במקום כלשהו נשפך על ה Iriver פאנטה יענו זה היה בכיס שלי עם הסילקון הזה והפאנטה נשפכה עליו. יום אחרי שרק שמתי לב למקרה הזה ניקיתי אותו אבל הוא לא נדלק לי, ולא שום דבר. אני היטענתי אותו ויום אחרי הוא נדלק אבל עדיין הוא עשה לי בעיות עם הכפתורים, כאילו שהם נלחצו לבד או משהו.

עכשיו הבעיה החדשה שלי היא שכשאני שם את ה IRIVER למחשב הוא לא מזהה אותו כאילו הוא לא מזהה אותו כ IRIVER ואני לא יכול לשים בו שירים ולא שום דבר ורשום לי אצלו "צריך לעשות סיסטם ריסטור" ואני לא יכול לשמוע מוזיקה בכלל ואני לא יודע לאיזה חנות אפשר ללכת לתקן את המכשיר.
אני גר באזור המרכז.
אם מישהו יכול לעזור לי או לתת לי שם של חנות שתתקן לי אותו.

תודה מראש.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 12-07-2006, 13:07
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
קשקוש
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Some one שמתחילה ב "בעיה עם IRIVER H10"

כולם פה מדברים שטויות.

קודם כל, iriver היא חברה קוריאנית, שבסיסה בסיאול. סביר להניח שהמכשיר שלך הוא מדגם אירופי (כפי שגם אתה מציין), משום שאלה נמכרו בארץ ע"י באג (וארקדיה). בפעם האחרונה שבדקתי, מי שמייצג אותם עכשיו זה בנדא מגנטיק (TDK).

אמנם גם הטכנאים פה וגם הטכנאים בהונג-קונג הם בני אדם, אבל פה מסתיים הדימיון. הנוהג הנפסל של באג (שנקנו ע"י מודן, או משהו מוזר שכזה) היה פשוט לקבל מהלקוח את המוצר, אם הוא עדיין באחריות, לשלוח אותו להרצליה, ומשם לבין-שמן (לטכנאי בשם ולדימיר), ולאחר שהוא שכב שם שלושה שבועות בלי בדיקה - לשלוח אותו להונג-קונג, ולקוות לטוב. מנקודה זו לא טרחו שם לעקוב אחרי המכשיר, ולאחר כחודשיים ,בממוצע, המכשיר חזר. למכשיר שלי לקחו כמעט שלושה חודשים לחזור, וזאת לאחר שבשלושה מועדים שונים הבטיחו לי שהמכשיר שלי "כנראה במשלוח".

שוחחתי לא מעט עם אנשי iriver, ואלה הודיעו לי בתחילת השנה על-כך שהם מחליפים את באג, משום שקיבלו תלונות רבות בנושא אחריות וכד'. מנהלת בכירה בבאג, אגב, טענה באוזניי שהם עצמם אלה שלא מרוצים, ושהם מפסיקים לעבוד עם iriver. ישפוט הקורא...

אם לשפוט לפי העבר, לא חסרים מקומות בארץ לתקן מכשירים כאלה. התיקון, כמובן, יסיר את האחריות אם זו קיימת. תיקון רשמי אחר יכול אולי לעשות אצל בנדא מגנטיק, ובתשלום שמחוץ למסגרת האחריות.

המלצה שלי - לחפש מקום טוב בחו"ל, ולא לסמוך על חובבנות ישראלית, סטייל "יעקב מהתחנה המרכזית".
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 00:00

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2025 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר