
12-07-2006, 13:07
|
|
|
|
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
|
|
|
קשקוש
כולם פה מדברים שטויות.
קודם כל, iriver היא חברה קוריאנית, שבסיסה בסיאול. סביר להניח שהמכשיר שלך הוא מדגם אירופי (כפי שגם אתה מציין), משום שאלה נמכרו בארץ ע"י באג (וארקדיה). בפעם האחרונה שבדקתי, מי שמייצג אותם עכשיו זה בנדא מגנטיק (TDK).
אמנם גם הטכנאים פה וגם הטכנאים בהונג-קונג הם בני אדם, אבל פה מסתיים הדימיון. הנוהג הנפסל של באג (שנקנו ע"י מודן, או משהו מוזר שכזה) היה פשוט לקבל מהלקוח את המוצר, אם הוא עדיין באחריות, לשלוח אותו להרצליה, ומשם לבין-שמן (לטכנאי בשם ולדימיר), ולאחר שהוא שכב שם שלושה שבועות בלי בדיקה - לשלוח אותו להונג-קונג, ולקוות לטוב. מנקודה זו לא טרחו שם לעקוב אחרי המכשיר, ולאחר כחודשיים ,בממוצע, המכשיר חזר. למכשיר שלי לקחו כמעט שלושה חודשים לחזור, וזאת לאחר שבשלושה מועדים שונים הבטיחו לי שהמכשיר שלי "כנראה במשלוח".
שוחחתי לא מעט עם אנשי iriver, ואלה הודיעו לי בתחילת השנה על-כך שהם מחליפים את באג, משום שקיבלו תלונות רבות בנושא אחריות וכד'. מנהלת בכירה בבאג, אגב, טענה באוזניי שהם עצמם אלה שלא מרוצים, ושהם מפסיקים לעבוד עם iriver. ישפוט הקורא...
אם לשפוט לפי העבר, לא חסרים מקומות בארץ לתקן מכשירים כאלה. התיקון, כמובן, יסיר את האחריות אם זו קיימת. תיקון רשמי אחר יכול אולי לעשות אצל בנדא מגנטיק, ובתשלום שמחוץ למסגרת האחריות.
המלצה שלי - לחפש מקום טוב בחו"ל, ולא לסמוך על חובבנות ישראלית, סטייל "יעקב מהתחנה המרכזית".
|