01-08-2006, 15:13
|
|
|
חבר מתאריך: 07.07.05
הודעות: 4,024
|
|
אתה צריך לבדוק האם המשתנה militimer גדול מ-0, אם כן אז מורידים ממנו 1, אם לא <הוא כבר 0>, אז עוברים לפריים מספר 2.
עוד דבר-בהגדרת משתנים כדאי לציין את סוג המשתנה.
ודבר אחרון, במקום לתת לתיבה הדינאמית משתנה מסויים, כדאי לתת לה אינסטנס, ולפנות אל התיבה כך:
קוד:
_root.textInstance.text
הקוד:
קוד:
onClipEvent (load) {
var num:Number = 5;
var fps:Number = 12;
var militimer:Number = num*fps;
}
onClipEvent (enterFrame) {
if (militimer>0) {
militimer--;
} else {
gotoAndPlay(2);
}
_root.timer.text = Math.round(militimer/fps);
}
תן לתיבה הדינאמית אינסטנס timer.
נערך לאחרונה ע"י אקונה מטטה בתאריך 01-08-2006 בשעה 15:15.
|