לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ‎print ‎"Hello World!"; if‎ ‎not rules.‎know ‎then rules.‎read(); חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > תכנות ובניית אתרים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 17-08-2006, 22:35
  Costa Costa אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.07.06
הודעות: 195
כתיבת נתונים דרך פלאש לכונן מקומי - פיתרון אפשרי? פרטים:

היי, שאלתי כאן פעם שעברה האם קיימת דרך לכתוב נתונים על ההארדיסק מתוך קובץ
פלאש (SWF או EXE) ומסתבר שזה בלתי אפשרי, לייצא נתונים לקובץ TXT וכו'.
לדעתי זה מאוד מגביל את פלאש שדבר כה פשוט הוא בלתי אפשרי בתוכנה המדהימה הזו.

לכן סרבתי לוותר והמשכתי לחפש, לאחר כמה שעות של חיפוש פניתי לחבר והוא ניסה את מזלו,
והוא מצא את זה:
http://www.flashguru.co.uk/mmsave/

פונקציה פשוטה ששמה "MMsave" והיא בניגוד לכל מה שנוכחתי לדעת כאן וגם בחיפוש שלי ברשת,
הפונקציה הזו חוללה פלאים, היא מסוגלת לשמור נתונים על ההארדיסק!!! גם קבצי TXT ואפילו
קבצי SWF שנטענו מספריות אחרות במחשב או מהרשת, וזה מדהים!

אבל - (כן לצערי יש אבל אחד גדול ומתסכל) זה עובד רק כאשר מריצים את האפליקציה שעובדים עליה
דרך פלאש בלבד! כלומר אם אני הולך לאן ששמרתי את הSWF ומריץ אותו, הכתיבת נתונים על הHD
לא מתבצעת!!! זה עובד רק מתוך ממשק התוכנה, כן בשבילי זוהי פריצת דרך בשביל המשחק שאני עובד
עליו כדי שיהיה לי פיוצ'ר של SAVE GAME אבל מה זה עוזר לי אם הקובץ STAND ALONE
לא מבצע את מה שהוא מבצע בתוך ממשק הפיתוח של התוכנה?

בקיצר אני ממש מיואש ומתוסכל, אפילו תוכנת צד שלישי לא מצאתי שתוכל לעשות בשבילי דבר
כה פשוט, לייצא נתונים להארדיסק של המשתמש! מה כבר ביקשתי?
אני פשוט מייואש! אני מתקרב לסיום המנוע של המחשק שאני וחבריי מפתחים אך אין לנו מנגון
שמירות! זה כ"כ עצוב שבגלל דבר כזה פשוט אנחנו נתקעים.

וכן FOXY BRAIN התותח כאן עזר לי קצת בחיפושים, ומסתבר שיש דרך להעביר נתונים מפלאש
לVB ולבנות "מנגנון" SAVE GAME שיתבצע ע"י הVB, אבל ישבתי על זה עם חבר שמבין
בVB ממש טוב וזה לא כזה בר ביצוע וגם לא כ"כ יציב. הורדנו קובץ דוגמא שמישהו עשה
על יחסי גומלין בין פלאש לVB וזה כ"כ מוגבל ולא יציב... מה גם כדי שזה יעבוד מריצים קודם
את קובץ הVB

בקיצר אני ממש מתוסכל, לא יודע מה תגידו אבל אני פשוט עדיין לא מאמין שאין דרך הגיונית
אחת לכתוב על הכונן של המשתמש?! מה לא בסדר ב- action script הזה שזה כ"כ מגביל
אותי, תראו לי שפת תיכנות אחת שלא יודעת לכתוב על כונן מקומי... פשוט אני לא מוצא היגיון!

וה-MMsave הזה? בסביבת פיתוח עובד מעולה, אבל SWF שרץ לבד לא מתנהג כך?
כ"כ חבל...

אם למישהו יש רעיונות \ הצעות או כל דבר אחר על איך אפשרי לייצא נתונים לקובץ TXT
ע"ג ההארדיסק אני אשמח לשמוע כל דבר!
תודה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 17-08-2006, 23:02
  -FoxyBrain- -FoxyBrain- אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.09.05
הודעות: 2,857
קוריטז, תעין באשכול הקודם.
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי Koriz שמתחילה ב "*אהם* קוקיס *אהם*"

כל הדרכים הללו כבר הוצעו אך הן לא מתאימות כלכך לצרכיו.
קוסטה. תשמע, MMSave היא בסך הכל כלי בדיקה, בדיוק כמו trace. אפשרות של יצוא קובץ טקסט מפלאש לא קיימת מכיוון שזה חור אבטחה ענק. תאר לך שאתה שולח למישהו קובץ פלאש שכותב לו סקריפט לתוך המחשב - אין כזה דבר וטוב שכך!

תסביר לי רק איך הVB מגביל אותך? הבעיה היא בזה שכביכול צריך לפתוח את קובץ הVB קודם? אם אני לא טועה (ויכול להיות שכן האמת), אפשר לפתוח את קובץ הVB לשניה דרך פלאש. השאלה איך עושים את זה :S

כמו שאמרתי באשכול הקודם... ההמלצה שלי היא SO, עזוב אותך להסתבך עכשיו. מה גם שעוד לא הבנתי מה בדיוק הבעיה איתו.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 17-08-2006, 23:14
  Costa Costa אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.07.06
הודעות: 195
אין לי בעיה עם הקוקיז ולא עם הSO
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי -FoxyBrain- שמתחילה ב "קוריטז, תעין באשכול הקודם."

אני רק שואף לדבר אחד כרגע, שכשעושים SAVE GAME שזה ישמור את השלב הנתון שבוא
אתה נמצא ע"ג ההארדיסק ורצוי בתיקיה של המשחק (או מצידי ב"מסמכים שלי").

זה בגדול מה שאני מחפש, כדי שעיניין השמירות יהיה מסודר בתיקיה של המשחק.
כי בסופו של דבר המשחק לא יהיה SWF אלא EXE שניצור דרך SWFKit Pro 2 או כל תוכנה שדומה ל,
היא הופכת את קבצי הSWF לEXE ובעזרת סקריפטים פשוטים מאפשרת לקרוא לכל הקבצים
שזקוקים לה בתיקיות המשנה, סאונדים, מוסיקה, דמויות, שלבים וכו'.
בכוונה בנינו מראש את המשחק כך שהוא יהיה בנוי בצורה לוגית דומה לכל משחק מהשורה.
והכל עובד מעולה, רק חבל שעיניין השמירות יהיה מוזנח

עוד מעט אעלה לכאן סכמה של מה בערך אני שואף לעשות.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 18-08-2006, 09:39
  Costa Costa אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.07.06
הודעות: 195
ההיסתייגות שלי נובעת מזה שאני בסופו של דבר רוצה שהשמירה
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי -FoxyBrain- שמתחילה ב "הבנתי אותך כבר מזמן."

תתבצע בתוך תקיית האם של המשחק...
אוקי אז מלבד - SharedObject שאמרתי שנשאיר כאופציה אחרונה אני רוצה לבדוק את כל האפשרויות.

נגיד- יש תוכנה חיצונית\ תוכנת צד שלישי שיודעת לשמש כתפריט ויודעת לטעון אליה SWFים אחרים?
כי אני סה"כ צריך שיהיה תפריט עם כמה אפשאויות, כולה 3-4 מסכים... ומסך 1 של CAMPING
כמו שציינתי כבר שבו יש רשימה של שלבים. אז האם יש תוכנה שיכולה לטעון קבצי SWF
כאשר היא קודם מסתנכרנת מול איזה קובץ DB? או תוכנה שזוכרת איזה SWF נפתח אחרון (סוג של SAVE)?

מה עם DIRECTOR אגב? פעם התעסקתי איתה גם, אפשרי לבנות בה משהו כזה?
בסופו של דבר ניראה לי נבנה בכלל את כל התפריט בVB, והVB יטען לתוכו את הSWFים
וישמור או משהו :\ כבר נחשוב על לגויקה אם לא תהייה ברירה... אבל עדיין איכשהו בסוף
כל שלב כניראה נהייה חייבים ליצור כפתור ששולח נתונים לאנשהו...
אני פשוט רוצה לבדוק את כל הכיוונים... :S

נערך לאחרונה ע"י Costa בתאריך 18-08-2006 בשעה 09:44.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 18-08-2006, 11:20
  Costa Costa אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.07.06
הודעות: 195
למה חשוב לי?
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי -FoxyBrain- שמתחילה ב "אתה לא עונה על השאלה."

מהסיבה הפשוטה שכל משחק נורמלי היום השמירות הם במקום נגיש,
אם זה תחת תקיית האם של המשחק בתיקייה ששמה Save Game או במסמכים שלי.
אני מנסה לעשות הכל בצורה כמה שיותר מוכרת מעולם המשחקים, נכון אני לא משלה את עצמי
לרגע שאנחנו בEA אבל אם כבר צורת עבודה אז כמה שיותר קרובה לעולם האמיתי...
לשמור שמירות בתיקיה דיפולטיבית של נגן הFLASH ניראה בעניי ממש מוזנח ביחס לאיך שהמשחק
והתפריט ניראים... כרגע המנוע הגרפי ניראה טוב חוץ מכמה מודלים שעוד לא החלפנו (כי לא מידלנו ב3D)
הכל ניראה ממש טוב, ובוא נגיד שלא הייתי מתבייש להציג אותו אפילו לחברת הפצה, כי אני מאמין שהוא
ניראה מספיק מקצועי וטוב. אז בעניי שמירות כ sharedObj זה נורא מוזנח... יש מצב שתרים גבה כשתקרא
את זה אבל כך אני חושב :S
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 17-08-2006, 23:41
  Costa Costa אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.07.06
הודעות: 195
והינה הסכמה\ המחשה למה שאני מדבר עליו+ הסבר:
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי -FoxyBrain- שמתחילה ב "שוב, SharedObject."

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

אז מה יש לנו כאן, 2 קבצי SWF נפרדים, התריט הוא קובץ SWF (בעתיד יהיה EXE)
וכל השלבים נמצאים בתיקיה בשם LEVELS והתפריט טוען כל שלב בלחציה על כפתור-תמונה של אותו שלב! התפריט יבדוק ערך מקובץ XML ! הערך בקובץ הXML אומר:
Level=1 כאשר לוחצים על הכפתור של השלב הראשון הוא ניכנס אליו ישר מבלי לבדוק את ערך הXML! כי השלב הראשון תמיד פתוח! אבל כשלוחצים על שלב 2 לדוגמא
הכפתור הזה יבדוק מול הXML אם ערך השלב גדול או שווה ל2 הוא יכנס לשלב הזה ואם ערך הXML שווה 1 הוא לא יכנס!
כלומר כמסיימים שלב בסוף כל שלב יהיה כפתור שיעדכן את ערך הLEVEL בXML! בכל סוף
שלב ערך הLEVEL יעלה באחד. וככה בעצם כבסוף שלב 4 לדוגמא הערך עלה ל5 אז כשהמשתמש
סוגר את המשחק וחוזר להבא, תהייה לו גישה לשלב 5 אוטומטית!
יש לנו מצד שמאל את תפריט המשחק, ומצד ימין את המשחק עצמו - סוף שלב 1
כאשר למשתמש יש אפשרות לשמור את השלב ככה שכשהוא לוחץ על SAVE GAME מה שקורה זה
שהכפתור הזה מעדכן את קובץ הXML (שאני שואף שיהיה על ההארדיסק) ומזין בוא נתון מסויים,
לדוגמא Level=2 !
כאשר הערך של "LEVEL" בהתחלה היה 1 כפי שציינתי למעלה!
ומדוע זה כך?
כי כשניכנסים לתפריט כמו שאמרתי התפריט בודק מול הXML מה הערך של LEVEL אם זה 1
אז הוא יכנס רק לשלב 1, כל שלב אחר יהיה DISABLE!
אבל אם הערך שווה או גדול מ2 הוא יכנס לשלב 2, אם הערך שווה או גדול מ3 הוא יכנס לשלב 3.
זהו אני מניח שהבנתם מה אני אומר.
כמובן שאם השחקן הגיע לשלב 5 ופתאום סתם מתחשק לו לחזור לשלב 2 אז בסיום שלב 2 אם הוא ילחץ SAVE GAME
אז מה שיקרה זה שערך הXML ידרס ומ-5 הוא ירד ל2! למרות שהמשתמש לא חפץ בכך, לכן אנחנו גם נבנה
בדיקה מסיימת שם ערך הXML גדול מהערך של השלב שמשחקים בו או משהו כזה אז שלא יבצע כתיבה\דריסה של קובץ הXML.
(בעיות שיבואו בעתיד, אבל כרגע לא אכפת לנו).
בשורה התחתונה:
התפריט קורא נתונים מה-XML והמשחק בכל סוף שלב הכפתור SAVE רושם נתונים על הXML...
זה לא היה קשה לביצוע אילו יכולנו לכתוב נתונים על XML שנמצא על הכונן המקומי במחשב

נערך לאחרונה ע"י Costa בתאריך 17-08-2006 בשעה 23:46.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #16  
ישן 20-08-2006, 17:59
  Costa Costa אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.07.06
הודעות: 195
עידכון - הסתדרתי!!! רב תודות לפוקסי בריין!
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Costa שמתחילה ב "כתיבת נתונים דרך פלאש לכונן מקומי - פיתרון אפשרי? פרטים:"

חבר'ה הסתדרתי!
אני ועוד חברים (תוכניתנים) עברנו על הקוד של הVB ש-FoxyBrain- נתן לי לינק אליו,
ובהשראתו כתבנו ממשק שטוען אליו קבצי SWF חופשי! הוא טוען את התפריט הראשי,
והתפריט הראשי טוען אליו את כל השלבים. הVB משמש כ"מאזין" לתפריט הראשי של פלאש,
כל פקודה שהפלאש שולח לVB , הVB יודע לייצא לקובץ TXT ! מבחינת שלבים וכו'.
(בעתיד נאחסן בקבצים שונים גם הגדרות גרפיקה, סאונד, וכו'...
בקיצר הקץ לכל צרותיי! הכל רגיל עם הפלאש חוץ מזה שכל פקודת שמירה וכתיבה על הHD נעשית
דרך הממשק שיצרנו בVB!

זהו, זה שימח אותי עד הגג שיש דבר כזה, פשוט הדהים אותי העיניין!
הייתי חייב לעדכן
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 22:10

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר