
14-10-2006, 14:39
|
|
|
|
חבר מתאריך: 21.09.04
הודעות: 5
|
|
עזרה בבקשה לגבי תיקון עדשה 70-200 שנקנתה ב B& H
שלום לכולם,
אני צריך דחוף את עזרתכם בבקשה !
לפני 11 חודשים קניתי עדשה למצלמת CANON מסוג
Canon Zoom Telephoto EF 70-200mm f/2.8L IS Image Stabilizer USM
דרך האתר של - B & H בארה"ב ושלחתי אותה לישראל.
הכל היה בסדר עד שלפני כמה זמן התחיל בצילום יום להיות כתם שחור קטן בחלק מהתמונות במרכז התמונה. בדקתי את העדשת וגיליתי שיש כתם שחור בפנים בתוך אחד האלמנטים שאי אפשר לנקות ללא תיקון מעבדה.
זה או כתם של לכלוך או שזה יכול להיות גרוע יותר - בקטריה שגודלת בפנים בתוך העדשה.
השאלה היא כזאת, איפה כדאי לתקן אותה ? (בישראל אני לא מתכוון לתקן ולקחת סיכון בשום מצב !)
ב B& H קניתי אותה באחריות IMPORTED ולא USA ככה שאני לא יודע האם האחריות שלהם שווה משהו?
מישהו ממכם פעם ניסה לתקן מוצר כמו עדשה דרך B&H ומה ההבדל בין אחריות רגילה של USA לבין אחריות של B& H , האם הם מתקנים באחריות B&H דרך מעבדת שירות רשמית של CANON או שולחים את העדשה לסתם לאיזה מעבדה מקומית של השוק האפור ?
דבר נוסף איך אני שולח להם את העדשה ולא משלם שוב פעם מע"מ ?
אגב יש לי חבר שגר עכשיו בניו יורק אז הוא יכול לעזור לי וללכת לשם בעצמו לחנות, השאלה אם אני שולח אליו את העדשה הוא לא יצטרך לשלם מס בארה"ב ברגע שהוא יקבל אותה ואני אצטרך לשלם מס בישראל שוב כשהוא ישלח לי אותה בחזרה ?
האם עדיף לשלוח לחנות את העדשה ולא לחבר בגלל הבעיות של המס ?
אופציה אחרת היא שהחבר ישלח את העדשה למעבדה של קנון בארה"ב ואני אשלם באופן פרטי על התיקון. השאלה האם זה משתלם ? וכמה יכול לעלות תיקון כזה ? (ללא האחריות של B&H) .
מחכה לתשובתכם,
תודה
|AIR2004
|