לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה עשרים פלוס 20plus.fresh.co.il I'll be back חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > 20 פלוס
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 08-11-2006, 18:08
צלמית המשתמש של סירפד
  סירפד סירפד אינו מחובר  
מנהל פורום צבא ובטחון
 
חבר מתאריך: 04.05.02
הודעות: 22,827
לינוקס לקוח יקר, כך תתמודד עם תומך טכני

האינטרנט לא זז (סגור ת'אימיול)? מקבל 691? המודם הפך להיות אורגן אורות? אתה לא מצליח לגלוש ? המחשב לא חבר שלך יותר?
זה הזמן להרים את הטלפון ולזעוק "הלוווווווו, תמיכה?!"

לקוח יקר - כך תתמודד עם תומך טכני:

כלל מספר אחד - לאן הגעתי?
הכי חשוב - הגעת לתמיכה טכנית לגלישה באיטרנט + דוא"ל וזהו!!!!!! (אלא אם קראתם את כלל 2)
שאנחנו במשמרת זה מה שאנחנו יודעים (את שאר הידע על מחשבים אנחנו משאירים בבית....)

כלל 2 – כך תשפר את קבלת העזרה
מפתיע, אבל התומך לא חייב לך כלום! החברה כן, הוא לא (למה? ככה!!!)
אם לא תתייחס אליו יפה, תקבל חרא שירות - הוא ייתן לך מה שהוא חייב ,לא מה שהוא יכול לעשות עבורך. (רוצה אקסטרה? תהיה נחמד!)

כלל 3 – מתחילים החוצה!
אם אתה צריך שיעור פתיחה למשתמש בפעם הראשונה במחשב
חסוך לנו את כאב הראש, בלבולי המוח וכיוצא בזה ואל תתקשר.
תומך לא יכול להעביר לך סדנה להכרת המחשב ותוך כדי זה לפתור לך את התקלה
ומה גם, יתכן ואין לך כלל תקלה, תשאל מישהו שיודע.

הרחבה לכלל מספר 3 – אז מה בכל זאת?
אף על פי הסעיף הקודם אין צורך להיות מהנדס מחשבים, או האקר בשביל להתקשר לתמיכה.
בדרך כלל תספיק שליטה בסיסית בעכבר, לפתוח ולסגור חלונות הבנה בסיסית בעברית ואנגלית
והיכרות של המקשים החשובים במקלדת. (מי אמר אינטר?)

כלל 4 - Hebrew speak
לא מדבר עברית ? בקש תומך שמדבר בשפתך, אם אין תומך כזה בנמצא, תשיג מישהו שמדבר עברית
אנחנו לא קוראי מחשבות ויש לנו נטייה חזקה שלא להבין מלמולים והברות קטועות
לדוגמא "אני עברית קטן, אצלי מחשב תקלה שם"
המילים : דפדפן, לחצן ימני, חלון, סגור ופתח הם מילים בסיסיות בעברית צחה
לא ניתן לפשט את זה יותר !
מסיבות שלא ניתן לפרטן כאן לא מחזיקים תומכים שמדברים בסווהילית או אצטקית.

כלל 5 - קיטורים
אל תקטר, אנחנו לא מחלקת תלונות.
תסביר את הבעיה
דוגמא טובה: שאני פותח את החלון של האינטרנט אקספלורר קופצת עלי פמלה אנדרסון במקום האתר של הטיסנים שהיה שם קודם
דוגמא רעה: "אתם דפוקים והאינטרנט שלכם סתם דפוק" (הערת בינים הוא לא דפוק, והוא לא שלנו)

כלל 6 – קיטורים חלק ב'
וגם אין דבר יותר אידיוטי לשמוע מישהו צועק שאנחנו לא בסדר / שעבדו עליו וכו'
ואז מעביר את הילד לתפעול התקלה
אם אתה לא יודע שיש בעיה או מה הבעיה למה אתה מקטר ??!?!?!?!?

כלל 7 - תחמנות
רוצה לרמות ? לתחמן ? לגלוש בחינם ? בכיף
אל תציק ואל תנסה לגייס אותי לעזור לך
ואל תבוא בתלונות אם משהו השתבש
והכי חשוב אל תנסה לרמות אותנו ! (במיוחד אם אתה לא יודע מחשבים)

כלל 8 – בעיות אישיות
אם יש לך וירוסים, תוכנות ריגול, אורחים לא קוראים במחשב או פלטפוס – לא נעים
הכלל הוא – ממש לא חייבים לך משהו במקרה הזה.
אבל תעיף מבט בכלל 1 ו 2 ותהיה נחמד, יתכן שיעזרו לך..

כלל 9 – התנחלות
אל תידבק לקו, יש עוד אנשים שצריכים שירות
פתרו לך את הבעיה + שאלת בונוס תגיד שלום ואל תשגע אותנו

כלל 10 – הלקוח המתמיד
אל תתקשר כל יום
אנחנו לא אמורים להכיר את האנשים שאנחנו תומכים בהם
אם יש לך בעיות במחשב נסה טכנאי מחשבים
או שתמסור את המחשב לצדקה ותצטרף להארי קרישנה

כלל 11 – היגיון בריא
תחשוב , תתאמץ לפני שאתה מתקשר
נסה להבין ממה הבעיה (שוב, לא צריך תואר בשביל לראות שהמודם נתלש מהמחשב ועף 10 מטרים מהמקום בו הוא היה)
סבלנות – חכה קצת (התשתית בארץ לא משהו, יש לה קריזות)
אל תתקשר 20 שניות אחרי שלא הצלחת להתחבר

כלל 12 – שפה בהירה
אל תשתמש בשפה טכנית מסובכת משנת 1934 או כזאת שהמצאת לעצמך במרץ אשתקד.
"שאני שולח טריסים למגהץ הDLL במחשב לא מאתחל את הפוקט פיסי שחובר להליכון שלי בUSB"
תנסה בעברית יהיה יותר קל (אנחנו גם משתדלים לעשות את זה)
ואני עדיין משוכנע שהבקשה "תקיש 1@1 ואז Enter" היא לא פקודה מסובכת באנגלית.
נ.ב
אל תדבר עם הפה בתוך השפופרת או בדיבורית - לא מבינים כלום! ואל תלעס לי באוזן!!!

כלל 13 – שעות עבודה ומנוחה
למרות שאנחנו בעבודה אל תתקשר בשעות משונות (6:21 בבוקר או 2:34 בלילה) עם בקשות משונות.
להתקשר עם בקשות משונות בשאר שעות היממה זה יחסית בסדר.
גם להתקשר בשעות לעיל עם בעיות רלוונטיות.
בעיה נורמלית : אני לא מצליח לשלוח דואר
בעיה הזויה : כל פעם שאני פותח את המשחק ה"דרקון הירוק" האינטרנט נעשה איטי ב 14% אחוז

כלל14 - תזמון נכון
תתקשר מתי שיש לך תקלה ולא שבוע אח"כ או כשאתה באוטו בדיבורית
בניגוד לדעה הרווחת- אנחנו לא רואים את המסך שלך ולא יודעים מה קרה שם קודם !

נכתב ע"י יוסי יוסי, תומך טכני( + פסיכולוג + פדגוג + פסיכאטר + קרדיולוג ומה לא...)
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
גם כשלא היה הרבה, היה לנו הכל

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 18:58

הדף נוצר ב 0.08 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר