
22-12-2006, 10:54
|
 |
|
|
חבר מתאריך: 01.05.06
הודעות: 564
|
|
|
כשאני מנסה לצרוב קובץ BIN רואים רק את זה שליידו
שלום לכולם (:
הורדתי משחק כל שהוא ואני רוצה לצרוב אותו [NERO] .
הלכתי לפי מדריך מסוים שמבקש ממני לבחור "Disk inage or saved project"
בחרתי בזה, בחרתי בפייל טייפ בקובצי IMAGE.... וכשפתחתי את התיקיה
ראיתי רק את הקובץ של הUNDISKER ולא את קובץ הBIN.
ככה זה נראה בתיקיה הרגילה:
ובנרו הוא פשוט לא מציג את קובץ הBIN ככה שאין אפשרות לצרוב.
אני יכול פשוט לעשות לו שיקבל את כל סוגי הקבצים אבל אולי הקובץ
של הUNDISKER הוא מה שצריך לבחור? בבקשה תעזרו לי ותכוונו אותי (:
בתיקיה:

|