
03-12-2006, 19:14
|
 |
|
|
חבר מתאריך: 12.09.05
הודעות: 559
|
|
נסיון רכישה בשלמה סטור- ביקורת
המוצר: LG 19 inch LCD L1970HR display
ההזמנה:
שהזמנתי בתאריך 3/12/2006 את המסך משלמה סטור ראיתי אצלהם באתר שנשאר רק אחד אחרון במלאי, ומכיוון שהמסך כרגע קשה להשגה בארץ אני הזמנתי אותו, ניסיתי להתקשר אלייהם לוודא (שעה 9:00-9:30) אבל אחרי שלושה צלצולים השיחה ניתקה כל פעם, ובאתר לא כתוב את שעות הפתיחה וגם בקושי מצאתי שם את הטלפון, אבל בגלל הביקורות המשבחות הנחתי שזה בסדר ושאני אנסה יותר מאוחר. להפתעתי אחרי שהזמנתי את המסך שהוא לכאורה האחרון, שמי נוסף לרשימת הקונים והיה כתוב שהמסך בדרך אלי, אבל עדיין היה כתוב שיש עוד מסך אחד אחרון, טריק שיווקי אני מניח, אבל לצערי אין להם בכלל את המסך, לא לי, ולא למסכן שהזמין אחרי, בשעה 12:15 בערך צילצלו אלי והסבירו לי שאין את המסך בכלל במלאי והוא צריך להגיע בסוף החודש, דיי מעצבן, שהרי היה כתוב שיש אחד אחרון במלאי וגם היה כתוב שהמסך כבר בדרך אלי, דיווח לא ממש מדוייק כמו שאתם מבינים, טריק שיווקי מלוכלך שבא להלחיץ את הצרכן לקנות, מילא אם היה להם בכלל את המסך, אבל גם זה לא. הסברתי לנציגה שההתנהלות הזו לא מקובלת עלי ביקשתי לבטל את ההזמנה, לא ממש היה ניראה לי מהצורה שהיא דיברה שזה ממש מעניין אותה, היה לה טון של "יאללה תעזוב אותי כבר", ואני דיי בטוח שהיא לא העבירה את המקרה הלאה.
שחזרתי מהעבודה, להפתעתי, ההזמנה אפילו לא בוטלה, הייתי צריך לדבר איתם שוב כדי שיבטלו אותה, ממש נחמדים...
קניתי בסוף בבסט ליין, חבל שבזבזתי את הבוקר שלי על שלמה אם הייתי יודע שאין להם אותו במלאי, כמו שכל חנות הגונה מדווחת ולא מהונה את הקונים, הייתי מזמין את זה כבר בבוקר ולא צריך לדאוג לזה באמצע יום עבודה.
לסיכום:
שלמה משתמשים בטריקים שיווקיים על גבו של הצרכן, מדווחים דיווחים כוזבים לקונה, נכשלים בשירות הלקוחות הלא אדיב והלא מקצועי שלהם, ובנוסף שעות הפתיחה שלהם לא ברורות, ואת הטלפון קשה למצוא באתר.
אני לא אקנה שם שוב, אני לא יכול לסמוך עליהם.
אפילו עכשיו כתוב באתר שיש עוד אחד אחרון במלאי!
|