31-12-2006, 00:17
|
|
|
|
חבר מתאריך: 21.12.04
הודעות: 30,021
|
|
תראה, הם נותנים חרא של שירות ושמועות לא מבוססות מספרות אפילו על רמאויות שגובלות בפלילים, אבל בסופו של יום, מי שעושה חברה למה שהיא, אלו הם העובדים בה, והמדיניות שלה. דברים שיכולים להשתנות מדי יום, ולכן אי אפשר להטמיע תג מסויים על חברה בגלל מספר סיפורים בודדים (אפילו שכל סיפור לכשעצמו מאוד מכעיס).
כמובן שיהיו מי שמרוצים מהם (מי שאין לו תקלות עם המוצר ולכן לא נזקק לשירות הלקוחות שלהם).
אך השאלה היא לא כמה לקוחות עם תקלות לעומת כמה לקוחות ללא תקלות יש לחברה.
השאלה החשובה היא כמה לקוחות אשר נזקקו לשירות ולתמיכה שלהם, נשארו מרוצים.
|