
14-01-2007, 01:25
|
|
|
|
חבר מתאריך: 03.09.06
הודעות: 3,486
|
|
לא
זה הרבה יותר פשות:
כלים--->כללים והתראות--->כלל חדש
אודות ניהול הודעות באמצעות כללים
כללים (כלל: פעולה אוטומטית אחת או יותר הננקטת בהודעות דואר אלקטרוני ובבקשות לפגישה העומדות בתנאים מסוימים, לצד יוצאים מהכלל עבור תנאים אלה. כללים ידועים גם כמסננים.) מסייעים לך בניהול הודעות הדואר האלקטרוני שלך על-ידי ביצוע פעולות בהודעות התואמות לקבוצה ספציפית של תנאים. לאחר שיצרת כלל, Microsoft Outlook מחיל את הכלל כאשר הודעה מגיעה אל תיבת הדואר הנכנס שלך או כאשר אתה שולח הודעה. לדוגמה, באפשרותך לבצע באופן אוטומטי את הפעולות הבאות:
- העברה של כל ההודעות שנשלחו ממיכל שומרון אל מנהל המחלקה שלך כאשר הן מגיעות אל תיבת הדואר הנכנס שלך.
- הקצאת הקטגוריה 'מכירות' לכל ההודעות שאתה שולח ואשר המילה "מכירות" מופיעה בהן בתיבה נושא.
- סימון בדגל של כל בקשה לפגישה או עדכון עבור פגישה שקיבלת מן המנהל שלך.
כללים מתחלקים לשתי קטגוריות כלליות: דיווח וארגון. כללי דיווח מספקים התראה בדרך כלשהי בעת קבלת הודעה מסוימת. לדוגמה, באפשרותך ליצור כלל השולח באופן אוטומטי הודעת דואר אלקטרוני אל הטלפון הנייד שלך בעת קבלת הודעה מבן משפחה. כללי ארגון מבצעים פעולה אחת או יותר בהודעה. לדוגמה, באפשרותך ליצור כלל המעביר הודעות מסוימות לתיקיה או מסמן אותן בדגל להמשך טיפול ביום מסוים.
ניתן גם להפעיל כלל אחד או יותר באופן ידני. הפעלת כללים באופן ידני מאפשרת לך להחיל אותם באופן סלקטיבי על ההודעות הנמצאות כבר בתיבת הדואר הנכנס שלך או בתיקיה אחרת.
באפשרותך להוסיף מקרים חריגים לכללים עבור נסיבות מיוחדות, למשל, כאשר הודעה מסומנת בדגל להמשך טיפול או מסומנת כבעלת חשיבות גבוהה. כלל לא יחול על הודעה אם היא מתאימה לאחת החריגות שציינת.
נערך לאחרונה ע"י pbc בתאריך 14-01-2007 בשעה 01:31.
|