![ישן](https://static.fresh.co.il/images/vBulletin/statusicon/post_old.gif)
09-02-2007, 12:36
|
|
|
חבר מתאריך: 26.07.05
הודעות: 181
|
|
בואי נסכם את זה ככה
אם את לא מאמינה בזה , לא בא לך על זה , את לא חושבת שזה מועיל בצורה זו או אחרת
את לא חייבת לעשות ברית לילד שלך. אף אחד פה לא מחייב אף אחד לעשות משהו.
ואני בטח ובטח לא תיהיה זאת שתגיד לך שזה אסור (אגב , רב הדתיים לא יודעים אבל מי שאוסר למישהו משהו בשם הדת - עובד עבודה זרה)
ולגבי תשובתך ;
1.סעודה בא מלשון סעד , ומבלי להסביר את כל העניין שמסביב הרעיון של סעודה (אסביר בקצרה , שאוכל מחבר אותנו לאנרגיה מסויימת). לכן, יש 3 סעודות בשבת , בימי חג ישנה סעודה גם בימי אבלות עושים סעודות , לאורך כל השנה הראשונה יש סעודות (בתום השבעה , לאחר 30 ימים , לאחר שנה...). יש סעודות בהזכרות ועוד ועוד ועוד.
זה עדיין לא אומר שאי אפשר לעשות את הברית בהרדמה מלאה או חלקית , ושזה לא יתבצע ע"י רופא. (או לפחות מוהל שמצוייד ברופא)
2. לא נותנים להם משהו שיהרוג אותם , חלילה , אלא נותנים כמות שמספיקה לגרום להם להרדם
3.באמת אחרי שאמרת את מה שאמרת - בדקתי. לא יודעת מי ממליץ או מה , אני אפילו לא זוכרת מאיזה גורם שמעתי את זה. אבל אני זוכרת שפעם מתישהו אמרו לי שזה נחשב למשהו בריא (אחרת איך תסבירי שאנשים לא יהודיים עושים את זה גם כן ?)
4.אוקיי אם את אומרת את בטח בדקת. ממה שאני יודעת המוהלים היום יש להם ידע ברפואה או שהם מלווים ברופא. אני כשאהיה אימא לא אתן לסתם אחד ששם כיפה ויש לו זקן לגעת לי בילד.. אני ירצה לראות שיש לו זיקה לרפואה וכ'...
5.לא חייבים. כל המצוות שיש בתורה הן בחזקת עיצות. לא בא לך על העצה - זרקי אותה לפח.
אה - והנה משהו שמצאתי .. :
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2890349,00.html
|