11-02-2007, 14:31
|
|
|
|
חבר מתאריך: 04.11.04
הודעות: 6,986
|
|
רבע נכונה
לפרסומות יש כמה מטרות:
1. כמו שאמרת, חברה לא מוכרת שרוצה לפרוץ לשוק
2. חברה מוכרת שרוצה לנסות ולחזק את המכירות שלה
3. חברה מוכרת שמשיקה מותג חדש או מנסה לשנות תדמית
4. חברה שרוצה לפרוץ לשוק חדש ועושה פרסומות יעודיות
יש עוד שבטח שכחתי או אני לא מכיר.
א. נייקי עושה מלא פרסומות, אבל בעיקר בחו"ל פחות בארץ. תראה שאפילו לקוקה קולה, ששולטת בערך ב-85% משוק המשקאות הקלים עושה פרסומות לקראת הקיץ, כי כדאי לשמור על שוק צריך להשקיע כסף, כי לא תשנה ותחדש, המתחרים שלך יעקפו אותך בסיבוב.
|