לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 13-02-2007, 19:55
  HummerH1 HummerH1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.11.02
הודעות: 32,894
המלצה .. וכל הכבוד לשר! (התקשורת). הסלולריות לא יוכלו להעלות מחירים בלי להודיע מראש למנוי

שורת תיקונים ברשיונות חברות הסלולר ייכנסו לתוקף בעוד חודש: איסור העלאת מחירים בלי להודיע מראש ובכתב למנוי, איסור על אספקת שירות שהמנוי לא ביקש לקבלו ושינויים לטובת הצרכן בחוזה ההתקשרות. שר התקשורת: הכל יהיה גלוי, ברור ומפורט יותר

שלומי דונר
פורסם: 13.02.07, 13:24

שר התקשורת, אריאל אטיאס, ממשיך להכאיב לכיס של חברות הסלולר. אחרי שכפה עליהן להתקין הודעה קולית לפני המעבר לתא הקולי, הודיע היום (ג') משרד התקשורת על שורת תיקונים נוספים לטובת הצרכנים ברשיונות חברות הסלולר. התיקונים ייכנסו לתוקף ב-15 במרץ.



בין התיקונים, קבע משרד התקשורת כי מפעיל הסלולר רשאי להעלות תעריף של כל שירות או סל שירותים רק לאחר שהודיע לכל מנוי אישית, מראש ובכתב,

על התעריף החדש, וזאת לפני מועד כניסתו לתוקף. בנוסף, נקבעה הוראה שתאסור על חברות הסלולר לספק שירות שהמנוי לא ביקש מפורשות לקבלו, למעט שירות הניתן חינם לכל הלקוחות.






התיקונים החדשים נוגעים גם להסכם ההתקשרות בין המנוי לחברות הסלולר ולהגדלת השקיפות לטובת הלקוח. על פי התיקונים יש לפרט בהסכם במפורש את התנאים והזכויות של המנוי במקרה של ביטול הסכם התקשרות, ולציין את חובותיה של חברת הסלולר כלפי המנוי. כמו כן יש לפרט בהסכם את תנאי ההתנתקות משירות מסוים או אפשרות הפסקת קבלת שירות מחברת הסלולר.

מהתיקונים החדשים עולה עוד, כי על חברת הסלולר לציין בחוזה את תעריפי השירותים שהמנוי הצטרף אליהם נכון ליום ההתקשרות, לרבות המועד והתנאים לסיומה של התוכנית. כמו כן נקבעו מדדים לטיפול בפניות ציבור.


בהתייחסו לתיקונים אמר אטיאס, כי "הם ישמרו על זכויות המנויים. הכל יהיה גלוי, ברור ומפורט יותר. המנוי יידע בדיוק מהן זכויותיו, מהם תנאי החוזה שלו ויבחר איזה שירות ברצונו לקבל. המנוי יידע מתי הוא עלול לקבל חשבון טלפון גבוה יותר ויבחר כיצד לנהוג. התיקונים הם חלק בלתי נפרד מהמדיניות הצרכנית שהמשרד שבראשותי מוביל".



מפלאפון נמסר בתגובה, כי "החברה פועלת כבר כיום בשקיפות מלאה לטובת לקוחותיה ומודיעה להם על שינויים בתעריפי השירותים אליהם הם מנויים. כמו כן, החברה אינה מספקת ללקוחותיה שירותים שלא ביקשו לקבל". לא התקבלה תגובה מסלקום ומפרטנר.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3364535,00.html
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 14:24

הדף נוצר ב 0.03 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2025 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר