בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "חס ושלום. שוטה מי שקונה מחשב..."
כל עוד זה מחשב של HP או IBM/Lenovo, וזה דגם שנמכר בארץ (עפ"י היבואן הרשמי),
זה לא משנה אם קנית אותו במגה או בחנות המכולת השכונתית, או אצל מפיץ מורשה -
אתה תקבל את אותו השירות בדיוק.
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "חס ושלום. שוטה מי שקונה מחשב..."
לא יודע אם אתה צודק..
מגה היא בסך הכל החנות... כשתצטרך אחריות לא תפנה אליהם אלא לדל ישראל או למשווק המורשה, שבמקרה הזו הוא c-data: http://www.c-data.co.il
באתר דל הם נושאים את התואר Authorized Service Provider, כמו בינת, תים ואומניטק.
לא הייתי קונה מרשת כמו מגה מחשב "מורכב".. כי באמת לך תדע מי הרכיב את החלקים ומה בדיוק שמו. אבל כשמדובר במחשב נייד סגור.... לא הייתי ממהר לחלק תארי שוטה.
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "יש לי טיעונים. אין לי רצון..."
להגיד שלא כדאי ולא להגיד למה זה חבל ומראה אי רצינות ובדרך כלל אני למשל לא מתיחס יותר מידי לסתם טענות שפוסלות משהו
אז נשמח אם תיתן כמה טיעונים (כמובן רק אם אתה רוצה)