לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה - ברוכים הבאים לפורום מוטוריקה ורכב, אנא קראו את כללי הפורום - חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > מוטוריקה ורכב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #2  
ישן 19-03-2007, 20:08
צלמית המשתמש של yoav556
  yoav556 yoav556 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 18.10.04
הודעות: 2,416
לא כ"כ מסובך..
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי O.H שמתחילה ב "מישהו יכול להסביר לי בפירוט על התיבה הרובוטית?"

הרעיון הוא תיבה חצי ידנית חצי אוטומטית..

בעיקרון יש לך את הביצועים ואת כל הדברים שיש לך בתיבה ידנית..אבל אין לך קלאץ' וידית הילוכים..
יש לך רובוט שמחליף לבד את ההילוכים..
היתרונות הם שיש לתיבה הרובוטית את הביצועים,האמינות,החסכונות של התיבה האוטומטית..
היא זולה יותר גם לייצור וגם לאחזקה ואמורה להפיק ביצועים יותר טובים מהתיבה האוטומטית הרגילה..

מה שכן העברת ההילוך אינה חלקה כמו בתיבה האוטומטית..
יצרני הרכב מיתכוונים להשקיע בפיתוח של תיבות רובוטיות שההילוכים יעברו חלק..

מקווה שעזרתי..
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה



נערך לאחרונה ע"י yoav556 בתאריך 19-03-2007 בשעה 20:11.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 17-04-2007, 08:19
  lazn lazn אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.11.06
הודעות: 523
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי O.H שמתחילה ב "מישהו יכול להסביר לי בפירוט על התיבה הרובוטית?"

תיבה רובטית זאת תיבה שפותה במקור ע"י פולקסווגן ..

היא פועל בצורה כזאת .. שבמקום קלאץ' הגז וברקס של הם בעצם הקלאץ במצבים מסויימים ..
שאתה עומד ברמזור ...עם אוטו אוטמטי ואתה רוצה להתחיל בנסיעה.. אתה "זורק" את הברקס ופשוט נותן גז.. בתיבה ידנית אתה מרים לנק. החיבור ומשלב גז..

בתיבה רובוטית .. זה סיפר אחר.. אם אתה זורק את הבלם... זה כמו שתזרוק קלאץ'... והאוטו יכבה..
ופשוט יעוף קדימה ... כמו תיבה ידנית ...
אם תיתן גז לא כמו שצריך אז ההילוך יעבור לך בצורה גרועה..

המערת פועל בצורה כזאת שבתוך הגיר יש מחשב ניהול מיוחד.. והוא שולט על מערכת הידראולית שמפעילה את הקלאצ' הראשון .. כי בתיבה כזאת יש 2 קלאצ'ים
אחרי התחלת הנסיעה הקלאצ השני נכנס לפעולחה גם .. ומעביר לך הילוכים ביחד עם הלאץ' הראשון .. שהם עובדים ביחד התנהגות האוטו שלך טובה יותר ... אתה לא תרגיש הרגשה של זריקת קלאצ או האטה כמו שקורה אם מתנהגים לא טוב עם גיר ידני... הנסיעה הולכת חלק ..


שים לב .. שמה שכתבתי כאן היא על תיבת DSG של פולקסווגן ..

מקווה שעזרתי...
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 12:26

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר