|
30-05-2007, 00:05
|
|
|
|
חבר מתאריך: 04.05.04
הודעות: 10,227
|
|
כדי שלא יקראו לי ספאמר, אני אגיב פה לכולם...
קודם כל, תודה על התגובות (ולאבי ואמי שהביאוני עד...).
שנית,
שי, הסברתי לך קצת איך התקבלה התחושה הזו, אבל דווקא אורי היה יותר בכיוון, יש שם דווקא חללים
ופחות מטאליות. אני חושב שאני יודע למה אתה אוהב את הפנים פה, כי הן עדיין ברמת הסקיצה. לא קיבעתי
אותן בשום אופן (כמו פיילוט או צביעה), כך שזה יכול להתפרש אולי בכמה אופנים.
אור,
הדף לא מנוצל במלואו בכוונה תחילה, רציתי להשאיר אותו נקי, יש קצת עיטורים, התחכום נמצא בפשטות.
לא רואה טעם במילוי כל חלק ריק בדף, לבן זו אמירה.
MSR,
תודה. שמח שאהבת. כאמור, התחושה המטאלית היא רק בונוס, היא התקבלה בגלל הרבה מאד ברק ודירוג
של ההצללות על הגוף. ניסיתי להתחכם, הלך לי
נעה,
תודה רבה
אני גם חושב שזה אחד המוצלחים, למרות שהוא לא מהמושקעים (לדעת אור). אני אוהב אותו כי זרמתי
בו, זה משהו חדש לי יחסית. אני יותר שמח שזה משהו שחזרתי אליו אחרי שהנחתי לו, אולי בגלל זה
הוא
קיבל אופי קצת אחר. זה היה קצת כמו להמשיך ציור של מישהו אחר
האמת היא שאמרו לי שאני צריך לקחת קצת שיעורי רישום, ודווקא מהסיבה הלא צפויה, טענו שאני מצייר
"נכון מדי", שהכל חלק ואחיד וישר ויפה, וכמו שמישהי מהכיתה שלי אמרה "אנחנו לא באמת כאלו כוסיות",
לטענתה וטענת המורה שלי לאיור אני מצייר אידאל כלשהו ואני צריך ללמוד לצייר דברים אחרים, אבל אני
לא רוצה . האמת שגם פה נאמר לי שיהיה מעניין לראות אותי מצייר "שמנות". נראה כבר
ובכל זאת היא יצאה יותר רכה מבד"כ
אורי,
ואתה כמובן צודק, זו אכן שקיפות יותר מאשר מטאליות, אבל שקיפות סלקטיבית. יש שם חלקים שאמורים
להיות אטומים, לא הכל שקוף.
אני דווקא כן חושב שזה פחות נוקשה מבד"כ, לא יודע כמה רך, אבל לא נוקשה כרגיל. מן הסתם למדיום
יש חלק בזה, אבל גם הדמות יותר זורמת.
היד המונחת על הבטן היא באמת קטע. היא נעשתה בתור הצללה של הבטן ולאט-לאט היא התגבשה בצורת
יד שלמה. כף היד כמעט נעלמת. הכוונה הייתה סוריאליסטית לגמרי, אבל היות וזה איור אופנה, במידה
זו או אחרת, הרזון שלה מתקבל והיד נראית יותר לגיטימית.
התחלתי משהו והוא נשאר שם, לא שכחתי מכלום, לא רציתי להמשיך
cookoorookie,
תודה רבה על ההסכמה עם כל מילה (אז ראי תגובתי לנעה)
אלי,
כיף לראות אותך פה לפעמים, תודה על התגובה, שמח לשמוע שאהבת
אשמח עוד יותר אם תחזור להעלות קצת עבודות וסקיצות, כי לכולם מגיע להנות מזה
רפאל,
מה נהיה? הגם אתה ברוטוס?
ממך אני מצפה לביקורת בונה
כמו שכתבתי, התחושה המטאלית היא בונוס, לא הפואנטה. אני דווקא נהנה מהחצי שקיפות-חצי מטאליות
לדעתי זה תורם לתחושה שרציתי להעביר. אם תשים לב, גם יש בדמות הרבה חללים, חוסר חומר, אפילו
לא שקיפות. זה חלק מהרעיון הכללי.
תמי,
יש אנשים מאד מוכשרים, חלקם מציירים יותר טוב ממני בגיל 3, אפילו עם כפות הרגליים.
אני מצייר הרבה דברים בצורה מצחיקה, לאט-לאט אני לומד, ולאט-לאט הצופים לומדים לעכל אותי.
רכות..., לפעמים רך, לפעמים נוקשה, בציור לעומת החיים..., תלוי במצב רוח, תלוי במדיום, תלוי בהרבה
מאד גורמים.
החלק האהוב עליי ברקע הוא גם כן העובדה שהוא לא מוגמר, הוא שם ולא שם. (ממש כמו...)
היד אכן הייתה בכוונה, נמצאת-לא-נמצאת.
אני חושב שכל הציור הזה הוא בין השורות גדול, דווקא בציורים אחרים אני די "מילולי" וברור, עד כמה שאני
יכול להיות ברור למישהו.
ספיר,
שמח לשמוע שאהבת.
תודה רבה על המחמאות, אני משתדל ללמוד כל הזמן וליישם, אנטומיה, פרספקטיבה וכו'.
לגבי המטאליות, תראי תגובות לאנשים אחרים, זה לא העיקר פה.
שוב, תודה רבה על התגובות והביקורת, ועל התמיכה הנפשית, זה חשובה לי מאד.
מי הזיז את הכדורים שלי?!
|
|