
01-06-2007, 13:38
|
|
|
|
חבר מתאריך: 19.06.06
הודעות: 327
|
|
|
מציאת ערך X של מובי קליפ מסתובב
שלום אנשים
אני מכין משחקון עם תותח מסתובב, ואני מתקשה לשים את הכדור על קצה התותח.
הצלחתי לשים את הY הנכון של הכדור על התותח, אבל הX קצת יותר בעייתי.
ניסיתי לשים מובי קליפ ריק בקצה התותח אבל זה רק עשה לי עוד בעיות
הנה הקוד:
סיבוב התותח :
קוד:
function cannonRot() {
radians = Math.atan2(_ymouse - cannon._y, _xmouse - cannon._x);
degrees = radians * 120 / Math.PI;
cannon._rotation = degrees+20;
}
הכנסת הירייה:
קוד:
function shoot(power:Number) {
balls = attachMovie("ballLib", "ball", d++);
cannon.topCannon.swapDepths(balls);
startX = cannon._x
startY = cannon._y + degrees;
balls._width = 20;
balls._height = 20;
balls._x = startX;
balls._y = startY;
}
כרגע ה X של הכדור יוצא בהתחלת התותח, אני רוצה שהוא יהיה בקנה שלו
התוצאה...http://denvish.net/ulf/010607/49036_cannonGame.php
איך אני יכול לעשות שהX שלו יהיה תלוי בסיבוב שלו?
מקווה שהבנתם
תודה מראש
|