
06-06-2007, 11:59
|
 |
|
|
חבר מתאריך: 16.11.02
הודעות: 14,010
|
|
בתור מנהל משמרת בעבר בהוט, אני אסביר לך מדוע הם לא ישיבו על שאלותיו.
א. פעולות כאלו מצריכות ידע מוקדם, ולכן, הוט דוגלים במדיניות שרק הטכנאים שלהם רשאים לעשות זאת.
כל דבר אחר שנוגד את המלצות החברה הוא באחריות הלקוח בלבד.
ב. התשלום עבור האינטרנט והתשלום עבור שירותי הטלויזיה הרב ערוצים הוא תשלום נפרד, לכן, אם הלקוח משלם עבור האינטרנט בלבד, הם לא יסבירו לו כיצד הוא יכול להוסיף לאינטרנט גם שירותי טלויזיה ואחרי הכל ישלם רק עבור האינטרנט.
ג. במידה והוא אכן משלם עבור 2 השירותים, עלות התקנת שקע אינטרנט שונה מעלות התקנת שקע טלויזיה. הוט לא יתמכו בהתקנה עצמית או בהפיכת שקע אינטרנט לשקע טלויזיה שכן העלויות הן שונות.
ד. לקוח משלם פייר שקע שמותקן בביתו. הוספת שקע באופן עצמאי כרוכה בתשלום חודשי שונה.
יש עוד מספר סיבות... אך אלו העיקריות.
_____________________________________

נערך לאחרונה ע"י Shai בתאריך 06-06-2007 בשעה 12:05.
|