10-06-2007, 01:10
|
|
|
חבר מתאריך: 29.05.07
הודעות: 560
|
|
אהבתי את ה"לעשות עוד מקום לאנטנה בקידמת המטוס" (יותר מה"תאמין לי"...).
אנשים העלו פה כמה סימני שאלה שעדיין לא התייחסת אליהם:
- נקודות כשל תשתיתיות (מודם, ספק, שרתים וכו');
- תקשורת מגדל/בקר-מטוס היא מהירה הרבה יותר ממהירות ההתכתבות;
והנה עוד כמה:
- אתה מצפה שצוות טייסים שעומד על המסלול לפני המראה ומאבד את הקשר עם המגדל יפתח לפטופ ויתחיל להתכתב עם מגדל הפיקוח? עכשיו תדמיין את ריצת ההמראה (טייס אחד עם לפטופ פתוח), ומשום-מה עולה משאית על המסלול והמגדל כותב למטוס "תפסיק המראה"...
- המגדל נותן (שוב, בלפטופ...) הנחייה לא נכונה בטעות ורוצה לתקן את עצמו - זה דורש, שוב, לכתוב - לעומת מילה אחת בקשר שיכולה לחסוך את התאונה.
- ונניח ש"נעשה מקום", כדבריך, עוד אנטנה (נניח בקדמת המטוס כמו שכתבת) - מי אומר לך שהאנטנה הזו לא תיצור הפרעות למכשירים האחרים ו/או לאנטנות האחרות?
- לא כל הטייסים יודעים לכתוב באנגלית בצורה הכי מהירה או הכי טובה.
- אולי כדאי "לחזק" את הצוות עם קצרנית שתוזנק לקוקפיט לפתוח את הלפטופ ולהתכתב עם המגדל?
ודבר אחרון - מכיוון שיש לך מחשב נייד ומחשב כף יד שמתחברים לאינטרנט בכל מקום - אני מציע לך בפעם הבאה שתיסע לחו"ל לנסות להתחבר לאינטרנט כשהמטוס בגובה שיוט. אם תצליח - תודיע לנו...
|