06-06-2007, 22:21
|
|
מנהל פורומי מטיילים ותרמילאים, תעופה אזרחית ופורומי הלוחות
|
|
חבר מתאריך: 01.05.03
הודעות: 23,380
|
|
ונגיד שחוק כזה קיים, מה ההגיון מאחוריו? למה שלמחוקק יהיה אכפת כמה סוגי מטוסים טייס מטיס?
חוץ מזה תקרא את הקטע הבא מוויקיפדיה:
ציטוט:
בואינג 767 הוא מטוס נוסעים לטווחים בינוניים-ארוכים.
ביולי 1978, הודיעה חברת בואינג על השקת מטוס נוסעים דו מנועי חדש. מטוס הבואינג 767. המטרה הראשונית הייתה לאפשר הפעלת קווים נוחים יותר בתוך ארצות הברית. לכן נמכרו המטוסים הראשונים מסוג זה לחברות האמריקאיות "יונייטד איירליינס" ו"אמריקן איירליינס". חברות רבות ברחבי העולם רכשו את ה-767,כולל את אל על,שמחזיקה מטוס כזה משנת 1982. אחד היתרונות הנוספים אשר עומדים לצד מטוס זה הוא שההכשרה שלו היא כמו של מטוס הבואינג 757 וככה חברות תעופה שהכשירו את הטייסים יכלו לתת להם אפשרות להטיס עוד מטוס. מטוס מסוג 767 מסוגל להגיע מבן גוריון עד מיאמי בלי תדלוק בדרך. ייצורו מופסק עקב טכנולוגיות ישנות,בואינג הוציאה דגם מחליף שהוא הבואינג 787 החדש
|
הדגשתי לך את החלק החשוב שמוכיח שלא רק שטייסים מטיסים שני סוגים שונים של מטוסים, החברות שמייצרות מטוסים אפילו מנסות להקל עליהם ובונות את תאי הטייס בצורה דומה, כדי שיהיה להם קל לעבור מסוג אחד של מטוס לשני.
_____________________________________
|