
06-08-2007, 03:57
|
|
|
|
חבר מתאריך: 23.05.07
הודעות: 5,113
|
|
|
קנס בסך 450,000 ₪ הוטל על חברת דג סוף
"בהחלטת בית משפט השלום באר שבע מיום 24/7/07, בראשות כבוד השופט יעקב שפסר, הוטל קנס של 450,000 ₪ על חברת דג סוף בע"מ בגין הפעלת מערך כלובים צפים לגידול דגים במפרץ אילת. גזר דין זה משלים את הסדר הטיעון, לפיו התחייבה החברה לפנות כליל את חוות הדגים, אשר יוצאו מהים בהתאם לפסק הדין, עד יוני 2008". קישור לכתבה המלאה: http://www.sviva.gov.il/Enviroment/...630&enZone=news
כל הכבוד לבית המשפט שנתנו לחברה הזאת את העונש המגיע לה.
_____________________________________
|