
11-09-2007, 23:30
|
 |
|
|
חבר מתאריך: 17.03.07
הודעות: 11,647
|
|
שטויות, מצמידים את העדשה לחופה ועובדים עם לנס-הוד 
(רק תבטח את העדשה לפני כן.. וביננו, אין כמו לעלות לבק-סיט של נץ עם פישאיי, אני מתרגל את זה על יבש.. אתה עשית את זה עם קצת יותר צרה על רטוב)
הצוקית היא דווקא בחירה מעניינת - תכל'ס צפוף, אבל בדיוק בגבול שבין איטי למהיר. חוצמזה שבשביל תמונות מעניינות צריך כנראה לעשות איתו אווירובטיקה..
אתה מכיר את התמונות של ההוא שמצלם בשביל גאלפסטרים וכאלה? מצלם מהצריח האחורי של מטוס עתיק.. זווית מדהימה.
|