28-09-2007, 10:24
|
|
|
חבר מתאריך: 03.07.05
הודעות: 585
|
|
שימי, היית יכול לספר לו לבד... אני לא מבין מה ה"קטע" שלך לזרוק משהו וללכת, אולי אתה מתנהג ככה תמיד (אני מקווה שלא, ואם כן אני מקווה שיש כאלו שמבינים אותך...).
ושימי צודק, בגדול לא הרבה לומדים Skills ממש, תשמע, מה שאני לא אוהב במכללות זה שלומדים לפי MOC-ים, וככה אתה מלמד במסלול מסוים שהוא מוגבל מאוד ולא מלמד את כל החומר, מה גם שמרבית התלמידים שמגיעים למכללות הם דפ"רים ו\או תלמידים שרוצים ללמוד אבל מוגבלים מצד תלמידים אחרים ולכן נפגעים בצורה דרסטית.
ובנוגע ל- Troubleshooting גם נכון, אבל עד היום לא ראיתי קורס של מיקרוסופט שמתעסק ב- Troubleshooting in depth וגם לא של חברות שונות (למעט מספר HW OEMs).
הקורסים הרשמיים לא שווים הרבה ללא עוררין, אבל אם תשב עם מרצה או מדריך באופן פרטי ותבנו ביחד תוכנית לימודים תוכל להגיע לרמות די גבוהות של ניהול, שליטה, בקרה, תחזוקה והתקנה וטיפול בבעיות של המוצר.
ולצערי הנושא הזה נכון גם לגבי יצרניות אחרות שבהם מביאים מרצים לעיתים שלא יודעים לענות על שאלות, ואם כן, זה לוקח להם חצי שנה שהם מחזירים תשובה במייל, ולעיתים הרמה עצמה מאוד נמוכה, פעם הכרתי מרצה ללינוקס (לא חשוב כרגע מאיזו מכללה הוא) שחיכיתי במכללה בשביל שמכר שלי (שגם הוא עונה בפורומים לא מעט) יכנס לבחינה, בזמן הזה ראינו את הרמה שלו כתור מרצה ושל התלמידים שלו (שצחקתי עליהם כל הדרך באומרם "אם יש בעיות בלינוקס, זה לא בעיה שלנו, אנחנו פונים ל- Professional Services...", מצער לראות את הרמה שבה המטרה היא להתקין וללכת, מבלי לדעת גם איך דברים עובדים ואיך לטפל בהם...).
|