לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #8  
ישן 17-10-2007, 01:29
צלמית המשתמש של Bez
  Bez Bez אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.10.05
הודעות: 654
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי mp3lll שמתחילה ב "BAZ אולי מספיק עם ההערות..."

תגיד לי אתה בסדר? מה נסגר איתך יא' חצוף?

ה QuickPlay הגיע מותקן על ה windows שלי עם המחשב, לא קיבלתי דיסקים
של דרייברים וכאלה. נכון, אפשר לעשות Back up DVD מההרד דיסק ובמקרה
הצורך להתקין הכל מחדש.

מה שאמרתי רק זה ש CPM התקינו לי את ה Windows מחדש הם לא התקינו לי את זה
עם ה QuickPlay ואני לא יכול להתקין את ה Quickplay לבד כי אין לי CD אני צריך
להתקין את ה Windows מחדש, ולמה שאני אקנה CD, אני הרי שילמתי על התוכנה
כחלק מהמחשב לידיעתך.
זה לא שאני מבקש את זה חינם, זה פשלה ש CPM עשו מה דבילי בתגובות שלי?
וחוץ מזה QuickPlay בגרסאות הישנות של 1 ומטה תפסו רק 300 מגה בערך
רק מגירסה 2 הם התחילו לתפוס 2 ג'יגה.
לא רק שהם לא התקינו לי את QuickPlay הם גם לא התקינו כמו שצריך את הדרייבר של
QuickLaunc שאיתו אפשר לתכנת ת'כפתורים.

וחוץ מזה תתחיל להרגיע, אם יש לך בעיה בהבנת הנקרא זה לא בעיה שלי
כי זה ברור שיש לך בעיה בכתיבה נכונה, אז למי יש הודעות דביליות?

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 17-10-2007, 09:11
צלמית המשתמש של Bez
  Bez Bez אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.10.05
הודעות: 654
תקשיב בחור\ילד (מבוגר אתה בטוח לא) ...
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי mp3lll שמתחילה ב "אתה מבין גדול... שחכתי ..."

אתה לא יודע לקרוא ולהבין, אז תקשיב פעם אחרונה למוגבלים שבינינו:
צרבתי את הדיסק ואני יכול לשחזר את זה בכל רגע שאבחר,
אבל זה לא פותר את CPM (מעבדה מורשית של HP) מלהתקין לי Windows כמו
שצריך אחרי החלפת לוח אם, אני לא משלם סתם, אני זכאי למה שמגיע לי.

אתה חושב שעכשיו אחרי שגיליתי את זה וכבר התקנתי חלק גדול מהתוכנות שלי וכו'
יש לי זמן להתקין Windows ? לא, לא כרגע, בעתיד אני אעשה את זה.
ונכון הייתי יכול לבדוק לפני, אבל יש כל כך הרבה דברים, שאתה לא זוכר את הכל
והאמת שלא ממש איכפת לי גם מה QuickPlay הזה,
אבל זה לא פותר את HP מלתת את השרות שהם אמורים לתת!
וכל זה רק מעיד על טיב השרות שלהם, והחאפריות, וזה לא הסיפור היחידי שלי עם HP.
כשאני שולח מחשב לתיקון אני רוצה שהוא יחזור, תנחש מה? כן, מתוקן!

והסיבה היחידה שאני כותב את ההערות "הדביליות" שלי זה כדי להזהיר
אנשים שרוצים לקנות HP ולא יודעים למה הם נכנסים, יש חלופות יותר טובות
ואני כותב פה בפורום בשביל לעזור לאנשים ולא בשביל לרדת עליהם כל הזמן,
כי זה נראה שזה הדבר היחידי שאתה יודע לעשות בתגובות שלך.

אבל האמת שאני בטוח שלא הבנת מילה ממה שכתבתי, כי הטקסט כנראה
ארוך ומסובך לך מידי אבל לא נורא, עם הזמן לומדים ומתבגרים אז קח את זה
בקלות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 17-10-2007, 09:58
צלמית המשתמש של mp3lll
  mp3lll mp3lll אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 18.07.03
הודעות: 5,168
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי Bez שמתחילה ב "תקשיב בחור\ילד (מבוגר אתה בטוח לא) ..."

BEZ זה קיצור של בזיון?

אני דווקה כן קיבלתי שירות מצוין אולי בגלל שאתה כמו כל הישראלים הנוראים האלה שרוצים הכל ליד שלהם?
וחושבים שהכל שלהם? ומגיע להם? יש מצב שאתה כזה.
ואני הסביר למה הבחור שאל שאלה פשוטה, על מערכת שלא עובדת לו ואתה ישר קופץ כמו "חמור קופץ בראש" HP שירות חרה ובלה בלה בלה בלה שהבחור רק שאלה שאלה לא ביקש חוות דעת על השירות.

המעבדה לא חייבת להתקין לך מערכת הפעלה היא מחוייבת לחומרה בלבד, ההתקנה של המערכת הפעלה היא על אחריותך , אבל כמובן לא תקבל מחשב ללא OS אז מתקינים מ image ואם אתה רוצה מערכת נקיה ומסודרת תשתמש בדיסק שיצרת הרי בשביל זה הוא נועד, רק בשביל זה.

נסה פעם להתקשר לתמיכה של IBM תראה או למשל dell תראה.

ובוא נסיים את הדיון הזה.

בהצלחה bezz
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 17-10-2007, 10:33
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי Bez שמתחילה ב "בסדר אני ישראלי מצוי ומטומטם..."

חברים (אני כותב לשניכם) - אין טעם לריב. זה פורום מקצועי והכוונות של הכותבים פה הן טובות. חבל להוריד את רמת הדיון.

במקרה הנדון, לקוח מסר מחשב למעבדה מורשת של HP. במעבדה, בין היתר, פירמטו את המחשב וכשהוא חזר מתיקון חסרו (ככל הנראה) כמה תוכנות/קיצורי-דרך/מנהלי-התקן.

מבלי להכנס לשיקולים של חוק (חייבים או לא חייבים), נדמה לי שלקוח מרוצה הוא דבר חיובי יותר מלקוח לא-מרוצה. טוב תעשה המעבדה, וטוב תעשה התמיכה הטכנית, וטוב יעשו בשירות הלקוחות אם יידאגו לפתור את הבעיה, שלעניות דעתי היא פשוטה למדי ולא מצריכה התערבות כירורגית.

Bez - לצערנו, רכשת מחשב של HP. אני מניח שאתה כבר למוד נסיון, ואני מקווה שאחרים שקוראים על חוויותייך יסיקו את מסקנותיהם. אל תוותר להם, ואם יש צורך פנה למטה החברה הבינלאומי. לפעמים דברים שכתובים באנגלית מזיזים עניינים יותר מהר. בהצלחה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 23:06

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2025 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר