תראה לנו ריג של הראשון (האשה הרובוטית המוכרת מאיפהשהו) / WIRE של העיר המהממת הזו
ונורא נורא מעניין אותי באיזה פילטר השתמשת לרובוט האחרון, זה פלאג חיצוני? באיזו תוכנה אתה
משתמש?
תודה רבה על המחמאות.
עשיתי צילום מסך לכל אותם עבודות בתלת מימד.
אני עובד בשילוב עם תוכנת MAYA ו CINEMA4D.
לגבי הטקסטורות.
בסינמה אפשר לבנות טקסטורות בצורה מאוד מדויקת ואיכותית.
קודם כל עיצבתי דף בפוטושופ עם איורים מסוימים וקבעתי שהוא יהיה הרקע האחורי באותו פילטר.
בניתי מגוון רחב של טקסטורות על ידי שינוי פרמטרים בתיבת השיחה של הטקסטורות והחומרים.
לגבי הטקסטורה של המודל האחרון, זה טקסטורה שלמדתי מבחור באינטרנט מגרמניה,
היא נקראת SKECH MAT הרעיון שלה הוא ליצור חומר שכבתי בגוונים שונים מאותו הצבע, בנוסף אנחנו
מייצרים עוד טקסטורה בעלת שקיפות ורק קו מתאר חיצוני ומלבישים על הטקסטורה השכבתית, המצב שנוצר שהמודל נראה מאויר בדומה לטקסטורה CARTOON אבל רק עם תוספת של קו מתאר לאורך
כל המודל מה שיוצר תחושה חזקה של איור ולא של מודל תלת מימדי.
אני אשמח לחוות דעת ואם ישנה שאלה אני כאן בשבילכם!!!