
21-02-2005, 16:34
|
 |
|
|
חבר מתאריך: 18.07.02
הודעות: 30,027
|
|
|
הכנסות קשת מפרסום בתוכנית "השגריר" אתמול בערב: כ-2.5 מיליון שקל
הכנסות זכיינית ערוץ 2 קשת מפרסום אתמול בתוכנית הבחירה של "השגריר" עומדות על 2.5 מיליון שקל. החברה גבתה מהמפרסמים 8,000 דולר בממוצע, בעבור פרסומת בת 30 שניות.
הפרסום בדקות השיא - לפני הכרזת השופטים על זהות השגריר, איתן שוורץ - היה אף גבוה יותר, ועמד על כ-9,000 דולר לפרסומת - כך עולה מנתונים שמסרו רוכשי המדיה הגדולים. בקשת טוענים שהמחיר היה אף גבוה יותר, ועמד על 10,000 דולר לפרסומת.
מאידך, היו מפרסמים שהעדיפו לפרסם בתחילת ובסוף התוכנית, ולאו דווקא ברגעי השיא, והם שילמו כ-6,500-7,000 דולר לפרסומת.
|