לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ‎print ‎"Hello World!"; if‎ ‎not rules.‎know ‎then rules.‎read(); חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > תכנות ובניית אתרים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #6  
ישן 07-11-2007, 17:24
  dodush dodush אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.09.07
הודעות: 136
מדריך....
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי dodush שמתחילה ב "מחשבון...למי שביקש... היה פה אחד"

1. צרו כפתורים : ציירו ריבועים/ עיגולים (איך שבא לכם) הוסיפ לתוכם טקסט כמו 9 סמנו את הריבוע והטקסט ביחד ליחצו f8 והיפכו את זה לכפתור (בחרו באפשרות בוטון).

2. צרו שתי תיבות טקסט דינאמי אחת ארוכה והשניה קצרה לארוכה תקבעו את הvar (בפרופטיס) כtxt
והשניה כtxt2.

בפריים שלכם הכנסו את הקוד הבא:
קוד:
stop(); txt="" txt2="" var nme=0 var nme1=0 var nme2=0


אין ממש צורך בסטופ אבל....
הקוד קובע ששתי תיבות הטקסט יהו שוות ל"שרשרת" String המשך הקוד קובע שלושה משתנים ששוים (ברגע זה ל0) ל0

בכל כפתור של מספר הכניסו את הקוד הבא למשל במספר 0 הכניסו את הקוד:
קוד:
on (press) {txt+="0";}


כמובן שבכל כפתור תשנו את המספר למספר הכפתור....

בקוד של הפלוס:
קוד:
on (press){nme=txt} on (release){txt=""; txt2="+"; nme1="+"}

הדבר כמובן משנה את המשתנים (איזה משפט...) נשתמש במידע זה אח"כ

בקוד של פעולת המינוס:
קוד:
on (press){nme=txt} on (release){txt=""; txt2="-"; nme1="-"}


בקוד של הכפל:
קוד:
on (press){nme=txt} on (release){txt=""; txt2="*"; nme1="*"}


בקוד של החלקי:
קוד:
on (press){nme=txt} on (release){txt=""; txt2="/"; nme1="/"}


טוב כל אחד מהפעולות בעצם קובע שכאשר לחוצים על הכפתור הערך של טקסט (למעשה של המספר שהכנסנו) יהיה ערכו של המשתנה nme בשיחרורו של הכפתור ערכו של טקסט משתנה ל"שרשרת" ריקה כלומר מוכן לקבל עוד מספר ערכו של טקסט2 מקבל את הפעולה שאנו עומדים לבצע למעשה הכפתור שלחצו עליו, וכך גם ערכו של nme1 .

עכשיו לשווה:
קוד:
on (press){nme2=txt; txt2="="} on (release) { if (nme1=="+"){txt=Number(nme)+Number(nme2)} if (nme1=="-"){txt=Number(nme)-Number(nme2)} if (nme1=="/"){txt=Number(nme)/Number(nme2)} if (nme1=="*"){txt=Number(nme)*Number(nme2)} txt=txt }


בלחיצה על הכפתור: המחשב לוקח את המספר השני שקבענו ומניח אותו כערכו של nme2
וקובע שטקסט 2 =ל"=" כלומר שבצג הפעולה יהיה כתוב =
בשיחרור הכפתור : פה המחשב בודק קודם איזה פעולת חשבון אנחנו ביקשנו בהתחלה שהוא יבצע (כפל או חילוק וכו') הו למעשה בודק למה שווה nme1 שלשם הכנסנו את ערכה של הפעולה.

לאחר מכן הוא ממיר את ערכו של nme (המס' הראשון בתרגיל ) למס' ולא לשרשרת הוא עושה זאת גם לnme2 (הסמ' השני) ומחבר או מכפיל וכו' לפי משהוא בדק. ואז ממיר את טקסט לתוצאה של התרגיל.

מדריך מסובך מן הסתם אנ'לא יודע להסביר אבל פשוט תסתכלו בקובץ.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 00:08

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר