
14-11-2007, 14:43
|
|
|
|
חבר מתאריך: 02.09.06
הודעות: 208
|
|
|
היות ואתה כזה חייל מדהים לא אתווכח
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי שולה מוקשים שמתחילה ב "תקשיב אני כרגע חייל בסיירת.. אני לא יודע על מה אתה מדבר בקשר להזנחה של"
אתה בוודאי גם מכווין אש, מטווח תותחים, מצוי באיסוף בחתימה נמוכה, והכל קטן לעומת כוננות ההתערבות של הפלס"ר...
ומוד"ש הם סתם טבחים...
בכל מקרה באיו"ש מוד"ש פועלים ברמה גבוההומסונכרנים לגופי המודיעין הרלבנטיים, ופלגת שממית שלהם היא ברמה אולימפית
גם בגבול הצפון המוביל ברמה לא רעה בכלל
_____________________________________
ציידי הלילה אינם מרפים
|