
15-11-2007, 13:19
|
|
|
|
חבר מתאריך: 04.07.06
הודעות: 12
|
|
עתודה טכנולוגית (י"ג-י"ד) ומודיעין
שלום,
אני לומד הנדסת תכנה במסגרת עתודה טכנולוגית, בכיתה י"ג.
קיבלתי זימון למיון של המודיעין.
1. מהם נושאי הבחינה?
2. במידה ואני עובר את המבחנים, מהו המשך תהליך המיון בד"כ?
3. התבקשתי להביא גיליון ציונים - מהי חשיבות ציוני הבגרות ביחס למבחן המיון עצמו?
תודה מראש
|