
13-11-2007, 22:14
|
 |
|
|
חבר מתאריך: 05.08.07
הודעות: 1,178
|
|
אוקי אז תנסה להודיע לפני התאריך שלך. אם לא תצליח, תתקשר באותו יום ותגיד שאתה לא מרגיש טוב.
חבר שלי לא קיבל זימון לצוות אויר בגלל זה. אמרו לו שהוא צריך לשלוח פקס עם הסבר למה הוא לא התייצב בתאריך שקבעו לו ולמה הוא לא הודיע על זה ע"מ לקבל ת'זימונים המגיעים לו.
בסופו של דבר הוא שלח, אבל לא קיבל.
_____________________________________
"To give anything less than your best is to sacrifice the Gift."Steve Prefontaine
|