לוגו אתר Fresh          

אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה

ישן 21-12-2007, 18:20
  Gevaldic Man Gevaldic Man אינו מחובר  

חבר מתאריך: 02.08.04
הודעות: 387
Reminds me
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי SNimrod שמתחילה ב "זיהוי מתחזים בראיונות עבודה"

Of an Israeli guy that worked here for a few days-
He was a cousin of someone in HR, and according to the HR dept. He's an ex-IDF SF opertive and he has knoledge with AMLACH (the field that i work in), after a few days we had a lunch/bBuisness meeting with an orginzation which holds a local CT unit who was looking to contract on some some gadjets.
The new Israeli guy started to impress everyone with his stories from a secret commando Unit called 669 thats a covert CT unit and is used mainly by the Israeli Mossad. Interesting enogh , it was an American from the unit we met who was curious about this unit, as he's made some close connections to Israeli units and if he can recall correctly he remembers a Joint SOCOM convention regarding Weapons and tactical gear used worldwide and remembers the IDF presenting a Medivac Unit such as 669 who he became friends with Ktzin Amlach....,
The Israeli quickly laughed and said that theres another unit called **669 and mumbled some new stuff.
I approached him later on curious as to what he was tlaking about, and if it was ok for him to even be sharing this information with our fellow american collegues and he gave the notorious israeli shrug and "azov, ze besseder, noone will remember anyways".
After i tried to bring up past Army experience he again tried to avoid it and i told him i find it ammusuing since he was so eager to tell the world about his military covert secret service but he cant seem to bring himself to talking to a bunch of Israeli's at work who served in the IDF.
A week later he was gone and i recently asked my friend at HR why did that israeli special forces guy leave he said he doesnt kno- he had some personal things he had to tend to... altho he heard that the guy was caught stealing computer equippment (nebach),

He probobly had a special mission to attend...

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
ישן 21-12-2007, 23:09
צלמית המשתמש של amirsgv
  משתמש זכר amirsgv amirsgv אינו מחובר  

חבר מתאריך: 16.08.04
הודעות: 3,994
אני לא בטוח לגבי הסייפא שלך
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי IndigoBlue שמתחילה ב "מה הקשר?"

לפני כשנה וחצי קיבלתי קורות חיים של בחור צעיר, קצין מילואים. הוא התחיל בתותחנים ואז עבר להיות קמ"ן ביחידה מסווגת שהצנזורה אוסרת לפרסם את הייעוד המלא שלה. הבחור כתב את מספרה, לא בדיוק שמירת הסודיות שהייתי מצפה מקמ"ן.
השבוע קיבלתי עוד קורות חיים, של בחור שנשר מקורס טייס והלך להיות קצין ביחידה תאומה של היחידה שהוזכרה למעלה, וגם הוא כתב את מספרה ואף הגדיל לעשות וכתב את שמה.
אני מודה ומתוודה שאני לא מצליח להבין איפה השכל של האנשים האלו - הרי קורות החיים הללו נשלחים באינטרנט, לא בדיוק המקום המאובטח בעולם, או בפקסים. בשני המקרים אין לך שליטה למי מגיעים קורות החיים שלך, אז למה לכתוב סתם ?

גלריה: www.pbase.com/amirsgv

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום

כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 06:47

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר