06-01-2008, 02:27
|
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
|
|
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
|
|
ציטוט:
במקור נכתב על ידי davesher
יש לי הרבה מאוד שאלות שאותן ארצה לשאול בפורום זה . נתחיל אם כמה שאלות פשוטות :
האם טורבו חוקי לכל רכב? טורבו יהיה חוקי רק במידה והטורבו מקורי מהחברה או אם יש את אותו סוג המנוע כמו שלך עם טורבו.
האם חובה פורק לחץ במקרה ואני כן שם טורבו ברכב שלי ? לא, אבל במידה ואתה הולך ליגדוש את המנוע עם מגדש חזק תצטרך פורק כעיקרון פורק זה מאוד מומלץ ושומר על הטורבו.
איזה כיוונים צריך לעשות למנוע כדי שהוא יקבל את הטורבו? שאלה קשה כי זה תלוי ברכב, ראשית צריך להתחיל לבנות סעפת פליטה או למצוא מנוע זהה עם מגדש טורבו ולקחת את הסעםת פליטה, החלפת מחשב ניהול מנוע(יש רכבים שלא צריך להחליף את המחשב) צריך לשנות את כל הצנרת
הוספת צינורות שימון לטורבו ועוד ים חלקים ושינויים במכלול!.
מה זה גדישה למנוע? גדישה זה למעשה להוסיף טורבו למשל שאומרים גדשיה הכוונה למנוע עם טורבו (מגדש טורבו)
מה זה בר? יחידת מידה ללחץ כמו למשל לחץ אוויר בצמיגים משתמשים ביחידת PSI אז לגדישה היחידת מידה היא באר יש גדישה חלשה נגיד 1 באר ויש גדישה חזקה שהרבה מעבר לזה.
במקרה והטורבו אותו אני שם על רכבי אינו חוקי מה לעשות כדי שאוכל לעבור טסט? האם להוריד אותו ביום הטסט ? רעיונות בבקשה.. לפרק מגדש טורבו ולהחזיר כמו שהיה (מנוע אטמוספרי זאת המילה ההפוכה ממנוע מוגדש) זה לא פשוט צריך לפחות כמה ימי עבודה על זה וזה לא שווה.
כיצד פועל טורבו צ'רג'ר ? כיצד פועל סופר צ'ארג'ר ומה ההבדלים ביניהם? שאלה קשה אני יכול להסביר לך עד מחר, כעיקרון זה עובד עם רצועת מנוע המתחברת לטורבו/סופר צ'ארגר והרצועה מניעה מכלול שדוחס אוויר זה לא מיועד לכל רכב זה בעיקר למנועים גדולים או יותר נכון מפלצתיים.
אשמח מאוד לתשובות מקהילת פרש.. תודה רבה
|
עניתי לך, עכשיו שים לב, הוספת טורבו מצריכה המון שינויים במכלולים במנוע ולפעמים התוצאה לא משביעת רצון.
זה יעלה לא מעט כסף אפשר להגיד המון כסף!
צריך מישהו מיקצועי שמבין בתחום ללא ידע מקדים לא תוכל לגדוש את המנוע.
אני מציע לך למכור את הרכב ולחפש רכב אחר עם טורבו זה יעלה הרבה יותר זול ותוצאה מובטחת.
תתמקד על רכב ספציפי ואני אנסה לעזור לך.
לא כל מנוע ניתן לגדוש תלוי איזה.
יקיר.
נערך לאחרונה ע"י yakir1111 בתאריך 06-01-2008 בשעה 02:32.
|