29-01-2008, 19:02
|
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
|
|
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
|
|
אז ככה:
במערכת קירור סגורה (עם מיכל עיבוי, המיכל השקוף שמתחבר לרדיאטור) האוויר מתנקז לבד.
כדי להחליף את נוזל הקירור ניגשים לתחתית הרכב ומחפשים על הרדיאטור בורג ניקוז.
לא בכל הרכבים יש בורג כזה, אם לא קיים בורג כזה( כי אין את זה בכל רכב) הכי פשוט וקל, מפרקים את הצינור רדיאטור התחתון ואת הפקק של הרדיאטור כדי שלא יהיה וואקום בזמן הניקוז והנוזל קירור לא יתרוקן במלאו, אז פותחים את הפקק של הרדיאטור.
מחקים עד שכל הנוזל קירור מתנקז, וסוגרים את הצינור רדיאטור בחזרה, צריך להדק היטב את הבאנד של הצינור.
ממלאים נוזל קירור ברדיאטור עד הסוף וסוגרים את הפקק, במיכל עיבוי(המיכל השקוף) ממלאים נוזל קירור עד קו הF.
מתניעים את הרכב מחקים שהוא יגיע לטמפ' עבודה, ובזמן שממתינים שהמנוע יתחמם צריך לשים לב שבמיכל עיבוי הנוזל קירור לא מתרוקן, אם הוא מתרוקן אז מיד להוסיף נוזל קירור תוך כדי עבודת המנוע(במיכל עיבוי מוסיפים ולא ברדיאטור אז צריך להשגיח בזמן ההתנעה) אחרי שהמנוע הגיע לטמפ' עבודה והמאווררים נכנסו לפעולה, מכבים את המנוע נותנים לו להתקרר לחלוטין, בודקים את גובה נוזל הקירור שלא חסר ונוסעים לשלום.
נוזל קירור איכותי וזול ההמלצה היא פרסטון PRESTONE מיכל צהוב זהו נוזל קירור איכותי.
יקיר.
|