
08-02-2008, 18:24
|
|
|
|
חבר מתאריך: 15.10.06
הודעות: 29
|
|
זה די פשוט , יש לך את התותחן שהתפקיד שלו לשלוט על התותח ועל הצריח והוא יורה בתותח וגם במאג המקביל , וןאני יכול להגיד לך שהתפקיד הזה הוא די מעיק מבחינה לימודית וגם מבחינת זה שהמפקד יושב לך על הראש כל הזמן ואין לך ממש זמן לנוח.
יש לך טען שהתפקיד העיקרי שלו הוא לטעון פגזים אבל הוא גם עוסק בכל מה שקשור באיתור ותפעול תקלות בטנק , יש לו יכולת תמרון הכי טוב בתוך הטנק כי הוא עומד ויש לו די הרבה מרחב תזוזה והוא בעצם יד ימינו של המפקד , עליו לפי דעתי המפקד סומך הכי הרבה , טנק עם טען שפיץ זה טנק הרבה הרבה יותר טוב, וגם הטיפולים שיש לו לעשות הם די נחמדים - בטיפול השבועי שכולם עובדים ליד הטנקים אתה לוקח את המקלעים ויושב עם כל הטענים בפינת סילור ומנקה אותם בכיף שלך , והוא באמת נח הרבה במסלולים.
יש לך את הנהג שתפקידו מן הסתם לנהוג , אבל זה לא קל כמו שזה נשמע כי לנהוג על הטנק זה לא כמו באוטו. והטיפולים שלי הם באמת באסה חבל על הזמן (גירוזים , זחל , שילוטים)
וזהו...אני מניח שבגלל שאני טען אז היה לי יותר מה לפרט על המקצוע , אבל זה מסכם את הכל בערך.
_____________________________________
"החטיבה שלי כמוה אין אחרת ומרחוק שמה יינשא עקבות ברזל..."
|