בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי end__game שמתחילה ב "אני לא כול כך מבין למה אתה..."
התשובה היא בגלל שאין משהו אומנותי בלצלם את כל הרכב, זה נראה כמו תמונה עיתונאית.
החיתוך פה ובאשכול השני הוא מה שעושה את התמונה לאומנותית ולא לצילום עיתונות.
_____________________________________
נסיון קידום האתרים הוסר מחתימתך, ונחסמת. אם כשתשחרר חסימתך תשוב לפרסם באתר שוב, בניגוד לחוקים, תחסם לצמיתות.
אני יכול להבין שאתה מצלם חלקי מכוניות בגלל שמכוניות שלמות זה צילום עיתונות כביכול, אך הדבר לא בדיוק כך.
בתערוכות מכוניות זה מאוד קשה לצלם מכוניות שלמות בגלל שיש המון אנשים שעוברים ובכללי המון הפרעות.
אבל זה עדיין אפשרי ואני אעלה בקרוב כמה תמונות מתערוכת המכוניות של ג'נבה שהייתי לפני כמה זמן.
כל מקרה תמונה יפה, אבל בנאלית. כמו בערך כל תמונה של רכב שתצולם בתערוכת מכוניות....
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי aviv1-y שמתחילה ב "אני יכול להבין שאתה מצלם חלקי..."
יפה אמרת.
אני זוכר שבשנת 2006 היה לי קשה לצלם. עדשה טובה של צמצם 2.8 הייתה עוזרת ולעיתים פלאש לא המובנה.
בשנת 2006 לא הייתה לי עדשת 2.8 ועדיין אין.
ולא פלאש שעכשיו יש.
ברחוב יותר קל לצלם תמונת אומנתיות של רכבים מאשר בתערוכה צפופה.
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי end__game שמתחילה ב "יפה אמרת.
אני זוכר שבשנת 2006..."
עדשת 2.8 גם לא טובה למקום כזה, עומק שדה רדוד מידי. פלאש גם לא צריך.
צריך עדשה רחבת זוית מ15MM טובה ואיכותית ואתה מסודר(15 מ"מ בגופים של 1.6X, כשיהיה פולפריים אז לא יודע אני מניח ש24מ"מ יספיק). ככה אתה יכול להתקרב למכונית יותר ועדיין לתפוס חלק גדול ממנה ואפילו את כולה בלי יותר מידי הפרעות מסביב. בזווית רחבה יש אפשרות להוציא תמונות חדות למרות התאורה הקשה. לפעמים אפקט ה"חבית" בצילומי רכב יכול להוציא תמונות שמעצימות את הרכב... כבר עניין של טעם המצלם וכמובן של הצופה.