20-06-2008, 14:31
|
|
מנהל ציור ותלת מימד ,עיצוב גרפי ותקשורת חזותית ומשחקי מחשב וקונסולות.
|
|
חבר מתאריך: 14.03.08
הודעות: 3,218
|
|
שאלה
טוב הרבה זמן לא כתבתי פה אבל יש לי שאלה.
יש לי משחק קיים, יש פעולה בעזרת החיצים, גרויטציה בקפיצה ואובייקט מוצק
הבעיה היא באובייקט המוצק,
אני אתן לכם את הקוד ואסביר את הבעייה.
ציטוט:
onClipEvent (enterFrame) {
if (Key.isDown(Key.LEFT)) {
this._x -= 5;
_xscale = -100;
this.gotoAndStop(2);
}
else if (Key.isDown(Key.RIGHT)) {
this._x += 5;
_xscale = +100;
this.gotoAndStop(2);
}else{
this.gotoAndStop(1);
}
}
onClipEvent (enterFrame) {
if (Key.isDown(Key.UP) && !jumping) {
vel_y = 30;
jumping = true;
}
if (jumping == true) {
vel_y -= 2;
if (vel_y<=-15) {
vel_y = -15;
}
this._y -= vel_y;
}
if (_root.soildmetal.hitTest(this._x, this._y+35, true)) {
vel_y = 0;
jumping = false;
}
}
onClipEvent (enterFrame) {
this._y += 16;
if (_root.soildmetal.hitTest(this._x, this._y+1, true)) {
this._y -= 16;
}
}
onClipEvent (enterFrame) {
if (this._x > 770) {
this._x = 770
}
if (this._x < -700) {
this._x = -700
}
}
|
אז הבעייה היא שהאדמה המוצקת לא עוצרת לי את השחקן עצמו, (בצורת x)
זאת אומרת שבy(הנפילה) היא בולמת, אבל בX הוא נכנס "בתוך" האובייקט המוצק.
נ"ב: אני משתמש ב AS2
תודה לעוזרים
|