03-08-2008, 16:49
|
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
|
|
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,894
|
|
הבעיות הקיימות ברכב שלך קשורות אחת לשניה.
דבר ראשון, פנה למוסך מורשה (במיקרה שלך זה צ'מפיון) שם יחברו את הרכב למחשב, יכוונו את כל הערכים ויבדקו אם יש קודי תקלות.
לאחר מכן אם ימצא משהו לא תקין לא למהר להחליף, יש לאפס את המחשב ליסוע כמה ימים עם הרכב ושוב להתחבר למשחב ולבדוק אם יש קוד תקלה המצביע על משהו תקול.
ההצתה קשורה למחשב ניהול, אם במחשב הערכים לא תקינים אז ההצתה לא תהיה טובה, אל תמהר להחליף חלקים בלי בדיקה, אם המחשב ניהול לא מכוון טוב אז ההצתה יכולה לעשות בעיות.
לגבי הזיהום אוויר,יתכן וחיישן למדא לא תקין(אגב כותבים באנגלית LAMBADA ובעברית אומרים למדא "LAMADA", לא מבטאים את הב')
לחיישן הלמדא יש עוד שם יותר מקובל בשם "חיישן חמצן", יש לפנות למכון הזרקות דלק, לחבר את החיישן לסקופ ולבדוק אם הוא תקין, חיישן תקין צריך לתפקד מהר, החיישן הזה מוציא מתח לפי כמות החמצן שיש בפליטה, המתח צריך כל הזמן להשתנות מהר, אם המתח לא משתנה או מגיב לאט, החיישן תקול, חיישן שתקוע על ערך מסויים זה אומר שהחיישן תקול, חיישן שהמתח מגיב לאט זה חיישן עצל, בשני המקרים מחליפים את החיישן.
יכול להיות שיש לך חור במערכת הפליטה(באגזוז) מספיק חריר קטן והזיהום אוויר לא יעבוד טסט.
הכתובת שלך זה זמכון להזרקות.
האם אתה מאיזור פ"ת? או האם אתה יכול להגיע לפ"ת לסגולה?
אם כן אוכל להפנות אותך למישהו מקצועי שיטפל בך בצורה הטובה ביותר, והוא יכול גם להתחבר למחשב ולבדוק את הערכים.
יש לך טופס שכתוב לך בו את הערכים הלקויים של הבדיקת גזים, כתוב את כל הערכים המופיעים לך בדף.
יקיר.
|