12-08-2008, 00:29
|
|
|
חבר מתאריך: 29.07.08
הודעות: 98
|
|
BIG BOZ -לא הבנתי את השאלה שלך לגבי הריתוכים
אם התכוונת לריתוכים בשילדה או שברים בשילדה,הכוונה לפיצוצים בריתוך של השילדה האורגינלי שבא מהחברה
ואז מרתכים את זה שוב,או שבר שנגרם מתאונה כולשהי,גם אם יש שבר שרותך צריך להקפיד שהריתוך יהיה מקצועי
כי זה מחליש את עוצמת השילדה שמן הסתם בנסיעה בתוואי שטח קשה סופגת מהלומת רציניות(אופנוע שטח לא?)
אז אני ממליץ להתרחק מזה,אם מצאת אופנוע מצויין שהכל מתוקתק ויש איזה ריתוך בשילדה דאג שהריתוך יהיה מקצועי
ועל ידי מישהו מקצועי
ועכשיו לשאלתך הראשונה
אז ככה ..
125 חלשים יותר מה50 סמ"ק וזה מפני שה125 הם 4 פעימות וה50 סמ"ק הם 2 פעימות
ככה שבשטח אתה לא תרגיש בשמיים,נסיעה רגועה בשטח,אבל בכביש הם יהיו הרבה יותר טובים,נוחים,ומהירים מה50 סמ"ק
(שאגב יש כבישים שאסור להם לעלות עליהם)
בקטגוריית 125 סמ"ק יש לך: XT 125 של ימאהה, XR של הונדה,זנגיישן 125,ולא עולה לי עוד לראש
סה"כ הכי מומלץ זה הXR של HONDA
בקטגוריית ה50 סמ"ק (שמראש לא הייתי מציע לך ללכת עליהם,כי אתה תהיה מוגבל בכביש)יש לך:
DT 50 של ימאהה,RMX של סוזוקי,CRM של הונדה
ואם אתה בקטע של מוטוקרוס(בהנחה שאתה יודע מה העוצמה של הדבר הזה ושהוא לא חוקי בארץ)
בתור מתחיל הייתי ממליץ לך על: YZ 125 של ימאהה,KX של קוואסקי,CR של הונדה
אבל שוב הכלים האלה מאוד מאוד חזקים ומסוכנים אני רק מציע
קבל את ההצעה הזו בעירבון מוגבל, אני לא לוקח אחריות אם אתה עולה על כלי כזה,
לילה טוב
ובהצלחה
|