
14-02-2009, 21:12
|
|
|
|
חבר מתאריך: 11.05.07
הודעות: 4,545
|
|
|
אני חושב שלא.
לדעתי זה רעיון מצוין שיכול להצליח, אבל על נותן השירות לחשוב על דרך לשכנע את הלקוחות שלו שפרטיותם לא תיפגע בשום אופן.
כשחלון של העברת נתונים יעלה על המסך של משתמש שלא מבין כלום במחשבים, הוא לא יגיד לטכנאי שאיתו על הקו, "אתה גונב ממני קבצים, יא מניאק" כי פשוט לא יהיה לו מושג מה הוא עושה.
בתור אחד שמקבל כמה טלפונים בשבוע ממשפחה וחברים המבקשים תמיכה טכנית ונוכח ל"חוסר האונים" שלהם מול החלונות שאני מנווט אותם אליהם (אפילו הפשוטים ביותר, כמו חלונות התקנת תוכנה), אני יכול לומר לך שחלק לא קטן מהלקוחות הפוטנציאלים של שירות כזה לא יעלו על הטכנאי אם יעתיק מהמחשב שלהם נתונים.
|