יצירת משתנה מסוג צליל:
var snd:Sound=new Sound();
(snd זה שם המשתנה, אתה יכול לעשות אותו כל דבר)
השמה של צליל במשתנה:
טעינה של צליל ממקום חיצוני:
snd.loadSound( URL , streaming);
במקום snd אתה כותב את שם המשתנה, במקום URL אתה כותב בתוך מרכאות את השם של הקובץ או הכתובת שלו באינטרנט (אם אתה כותב את שם הקובץ הקובץ צריך להיות באותה תיקייה כמו ה SWF ) במקום streaming אתה כותב true אם אתה רוצה שזה ינגן ישר כשזה נטען ו false אם לא.
טעינה של צליל מהספרייה:
snd.attachSound( idName);
במקום ה idName אתה כותב את הlinkage של המשתנה מהספרייה
השמעה:
snd.start( secondsOffset, loops);
במקום secondsOffset אתה רושם מאיזה שנייה אתה רוצה להתחיל, במקום loops מספר הלופים שאתה רוצה...
עצירה:
snd.stop();
וזה מה שאתה צריך בינתיים לדעת...
המיקום הנוכחי במילישניות אתה משיג ע"י snd.position וכדי להמשיך מאותה שנייה שעצרת אתה עושה ככה:
snd.start(snd.position/1000);
וגמרנו! איזה נחמד אני שכתבתי כלכך בפירוט
