
19-08-2009, 22:49
|
 |
|
|
חבר מתאריך: 10.11.03
הודעות: 640
|
|
|
חיפוש בגוגל מעלה ממצאים מרתקים, וכל זאת בשני העמודים הראשונים בלבד:
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי RP. שמתחילה ב "DELL: רשת המחשבים KSP ורשת נוספת מטעות את הצרכנים"
ramkol - ציון ממוצע 2.2 מ-5
no-r - ציון חנות 0 מ-5 וסיפור שכולנו מכירים היטב
dontgetmad - אז מה אם אמרנו לך לבוא כי המחשב מוכן או לא כולל שרות, אבל צעקות כן
tluna - אתר "צרכנות הוגנת", 88 תלונות בטיפול, ו... 4 מחמאות
themarker - אמנם מוזכרים רק בדרך אגב, אבל רוח הדברים ברורה
service-report - אתר "דו"ח שירות", ציטוט נבחר מהתלונה: "חוצפה שאין כדוגמתה וחוסר אחריות נוראי מצד החברה שחיזרה אחריי נחרצות בזמן הרכישה והיום - נאדה... גורנישט." ומתגובת החברה: "הוחלט לשלוח לה מונית ולהחליף לה מייד את המסך למסך אחר מאותו דגם, איננו חוסכים באמצעים כדי לתת ללקוח להרגיש מרוצה" - די ברור שגם הפעם זה הצליח
service-report - מתברר שעל עכברים ומקלדות - "אין אחריות, ועל כן איננו חייבים להחליף" גם אם הם שובקים חיים לאחר 9 חודשים ועל אף שהחנות גובה עליהם תשלום
בZAP לעומת זאת, התמונה לא יכלה להיות ורודה יותר. 51 חוות דעת זיכו את החנות ב4.5 מ-5, כשהסיפורים לעיתים מרגשים עד דמעות
_____________________________________
++++++
Intel® Core™ i7-4790K 4.0GHz, Gigabyte GA-Z97X-UD5H-BK
Gigabyte GTX 460SE 1GB, G.Skill RipjawsX 16GB 1600MHz
Samsung 840 Pro 256GB, Dell 2408WFP
Seasonic G650, Fractal Design Define R5
|