
04-09-2009, 10:38
|
|
|
|
חבר מתאריך: 28.08.09
הודעות: 87
|
|
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי PsyKick1 שמתחילה ב "[שאלה] איך עושים שכל המסך יזוז במקום השחקן .. בתוספת קירות.."
ציטוט:
|
במקור נכתב על ידי PsyKick1
שלום..
אם אני עושה פשוט שכל המסך יזוז במקום השחקן בלולאה.. אז אני נתקל בבעיה..
שבא אני לא יכול לעשות קירות לאוביוקט.. איך אני יוכל לקבוע לו קירות שאם הוא יכנס בהם הוא לא יוכאל להמשיך.. בהתחשב בעובדה שאני עושה שכל המפה זזה , השחקן תמיד נשאר באמצע..
|
זה קצת מסובך מה שאתה עושה זה:
כותב את הקוד הבא:
קוד:
onClipEvent(enterFrame){
if(Key.isDown(Key.RIGHT)){
_root.ground._x -= speed;
}
}
זה אומר שמתי שאתה לוחץ על כפתור ימין הרקע- GROUND זז ולא אתה,
ככה גם אתה צריך לעשות לשאר המקשים הבאתי לך דוגמא אני לא אכתוב לך את כל המשחק.
ד"א- אם אתה רוצה להוסיף גם אויבים ועוד דברים אתה תצטרך להוסיף גם אותם שיזוזו מתי שאתה לוחץ
ד"א2- אם אתה לוחץ ימינה הרקע צריך לזוז שמאלה, אם לא אז זה לא יראה כאילו אתה זז ימינה
בקשר לדבר השני אתה צריך לעשות hitTest של האובייקט שהוא אתה לבין הקיר
דוגמא:
קוד:
while(_root.ground.hitTest(פה תכתוב את מה שקורה))
this._כתוב את המהירות= x
זה לא הקוד המלא, זה רק מראה את מה שצריך להבין זה אומר שבזמן שאתה נפגש עם הקיר,
אז..... את זה אתה מחליט, אתה צריך לעשות שהוא יפסיק לזוז.
בהצלחה
נערך לאחרונה ע"י ToGo בתאריך 04-09-2009 בשעה 10:46.
|