לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #18  
ישן 09-10-2009, 12:20
  JAVEHN JAVEHN אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.12.03
הודעות: 2,430
אל תשלה את עצמך
בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי rubber_duck שמתחילה ב "היית פעם בהודו? שם הרבה יותר..."

כן,בהודו ובתאילנד נכנסים בנתיבים.וגם האוטובוסים מזגזגים להם בין הנתיבים.וכולם פתאום מחליטים לפתוח עוד נתיב בכביש בין הנתיבים.למעשה בהודו זה הרבה יותר גרוע,עם תוסיף לזה את איכות הכבישים,ובגדול שם הנהגים יותר משוגעים.

אבל,יש אבל אחד,שאין אותו בארץ :

(אם נתעלם מזה שהודו היא מדינה די מיוחדת,ומהרבה בחינות,שונה מאוד מעולם המערבי-גם בתרבות הנהיגה) גם בהודו וגם בתאילנד אף אחד לא יצפצף לך כשאתה נכנס לו לנתיב.וכשאתה פותח עוד נתיב בין נתיבים,אף אחד לא יצפצף לך,וידחסו לשולי הכביש,שיהיה לך מקום לעבור.יש להם חוק לא כתוב ,להיות אדיב,ולתת לשני(וגם לא לדאוג,כשאתה לוקח,שלא יתנו לך את הזכות).לעיני מערבי זה נראה כמו כאוס אחד גדול,כאשר באמת זה תנועה מסודרת באוניסון נפלא.

ועוד משהו:כשהייתי בתאילנד,הייתי מסתכל לנהגים על מד מהירות.הפלא ופלא,כולם נהגו במהירות "סבירה" (ניסוח של משרד הרישוי שלנו),ואף אחד לא ניסה להמריא עם האוטו.

בגדול,חוקי תנועה נותנים מענה תעבורתי,כאשר למצבים יוצאי דופן בארץ רשות הרישוי מגדירה "נוסחה" הנקראת שיקול סביר של נהג.זהו מצב קצת הפוך אולי מדרום מזרח אסיה שם "השיקול הנהג" הוא יותר ממוסד ,ופחות התימרור הרישמי.
רק הבעיה שבארץ,כאשר זה מגיע למצבים שצריך להשתמש בשיקול דעת,כן,אנו רואים מי זה ישראלי הממוצע (עוד פעם,כמובן לא כולם,אבל יוצא דופן מעיד על הכלל).אדם ללא סבלנות ,מזג חם שאינו מוכן לתת שום זכות לנהג השני.כשהייתי חודש בתאילנד,פעם אחת לא שמעתי מישהו מצפצף.השלמתי את החיסרון בארץ בדרך משדה תעופה הביתה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #19  
ישן 09-10-2009, 12:57
  מצפון מצפון אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.12.01
הודעות: 8,479
בתגובה להודעה מספר 18 שנכתבה על ידי JAVEHN שמתחילה ב "אל תשלה את עצמך"

עוד על תאילנד וזה מדהים, הם לא שומרים מרחק.
כולם נוסעים במהירות סבירה עד מעל סבירה, דבוקים אחד לפגוש של השני, אבל ככה נוהגים שם.
בארץ אחד הגורמים הבכירים או הבכיר שבהם הוא אי שמירת מרחק.
זה בדיוק ממחיש את היכולת של נהג תאילנדי לשרוד בצפיפות לא הגיונית על הכביש, לעומת ישראל שהצפיפות בכבישים היא לא מהנוראית בעולם, אבל הנהגים מהנוראים.

עוד נושא שחשוב לדעת בהקשר כללי של נהיגה וזהירות בדרכים.
מחקרים מוכיחים שעוד תמרורים וסימני על הכביש הופים את הנהג לעבד של הסימנים ומורידים ממנו שיקול דעת. בצומת לא מרומזרת אין סיכוי שנהג יעבור באדום. בצומת מרומזרת הסיכוי כמובן גדול יותר. נהג שמגיע לצומת באור ירוק ולא מסתכל שהכביש פנוי נמצא במצב סיכון גבוה יותר מנהג שיודע שעליו להפעיל את הקופסה שבין אוזני ולא רק לצורך שמיעת מוסיקה בקולי קולות.
יש עיר איפשהו בסקנדיבניה אא"ט ששם עשו ניסוי והסירו לחלוטין את כל סימני הדרך, תמרורים רמזורים וכו'. בנו הרבה כיכרות, ואחוז התאונות שם נמוך משמעוית וחד משמעית מכל עיר דומה עם תמוררים סימני דרך ורמזורים.
_____________________________________
אלו העקרונות שלי, ואם אתה לא אוהב אותם, ובכן, יש לי אחרים.
Groucho Marx

'In the End We Are All Alone, and No One is Coming to Save You''
john reese

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #27  
ישן 07-10-2009, 19:34
  לב כל-רואה לב כל-רואה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.02.08
הודעות: 775
בתגובה להודעה מספר 20 שנכתבה על ידי moozes שמתחילה ב "אוהבים ללכלך על הישראלים,..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי moozes
אוהבים ללכלך על הישראלים, אחלה נהגים, קצת פרועים ושובבים אבל בהתחשב בחיים
על הפלנטה שלנו המצב די טוב.


אל תשלה את עצמך.
לנהג ישראלי מצוי אין תרבות נהיגה, הוא להוט להגיע ליעד שלו כאילו אישה יולדת נמצאת ברכבו,
מתעצבן בקלות מאד וחסר סבלנות.

אני לומד עכשיו נהיגה, ושם לב לדברים האלה הרבה יותר מבעבר:
רוב הנהגים לא יאפשרו להולכי רגל להתחיל לחצות כביש במעבר חציה,
אין להם סבלנות כלפי רכבים שעושים פרסה, או כאלה שמתעכבים אפילו שניה לאחר שהאור ברמזור התחלף מאדום לירוק.
האיתות, נחשב בעיניהם כהודעה לאחר, ולא כבקשת רשות ממנו לעבור נתיב.
על כל שטות קטנה, על כל עיכוב קטן צופרים פה כמו לא יודע מה, והרעש הזה מוציא אותי מדעתי.

והאופנוענים... וואי וואי.... אלו אנשים שממש מתגרים במוות...
_____________________________________
he.manhigut.org www.mflikud.co.il www.likudnik.co.il

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://he.manhigut.org/templates/mlevi/cutimages/top_logo.jpg]



"צדק צדק תרדוף"

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #28  
ישן 07-10-2009, 21:12
  moozes moozes אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.09.08
הודעות: 3,191
בתגובה להודעה מספר 27 שנכתבה על ידי לב כל-רואה שמתחילה ב "[QUOTE=moozes]אוהבים ללכלך על..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי לב כל-רואה
אל תשלה את עצמך.
לנהג ישראלי מצוי אין תרבות נהיגה, הוא להוט להגיע ליעד שלו כאילו אישה יולדת נמצאת ברכבו,
מתעצבן בקלות מאד וחסר סבלנות.

אני לומד עכשיו נהיגה, ושם לב לדברים האלה הרבה יותר מבעבר:
רוב הנהגים לא יאפשרו להולכי רגל להתחיל לחצות כביש במעבר חציה,
אין להם סבלנות כלפי רכבים שעושים פרסה, או כאלה שמתעכבים אפילו שניה לאחר שהאור ברמזור התחלף מאדום לירוק.
האיתות, נחשב בעיניהם כהודעה לאחר, ולא כבקשת רשות ממנו לעבור נתיב.
על כל שטות קטנה, על כל עיכוב קטן צופרים פה כמו לא יודע מה, והרעש הזה מוציא אותי מדעתי.

והאופנוענים... וואי וואי.... אלו אנשים שממש מתגרים במוות...


הנהג הישראלי אכן חם מזג בדיוק מתאים לאופי שלנו בכללי,
בכבישי ישראל נהגים צריכים להיות עירנים, כל אלו שמעופפים להם ברכבם
כאילו הם בסלון ביתם מדברים בטלפון או קוראים מסמכים או צועקים על הילדים,
הכל פרט לעיינים על הכביש והתנועה.

איתות אכן נחשב כהודעה לשאר המשתמשים בדרך, לא בקשת רשות.

בכביש אסור לחלום.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #29  
ישן 07-10-2009, 21:34
  לב כל-רואה לב כל-רואה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.02.08
הודעות: 775
בתגובה להודעה מספר 28 שנכתבה על ידי moozes שמתחילה ב "[QUOTE=לב כל-רואה]אל תשלה את..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי moozes
הנהג הישראלי אכן חם מזג בדיוק מתאים לאופי שלנו בכללי,
בכבישי ישראל נהגים צריכים להיות עירנים, כל אלו שמעופפים להם ברכבם
כאילו הם בסלון ביתם מדברים בטלפון או קוראים מסמכים או צועקים על הילדים,
הכל פרט לעיינים על הכביש והתנועה.

איתות אכן נחשב כהודעה לשאר המשתמשים בדרך, לא בקשת רשות.

בכביש אסור לחלום.


עירני זה לא עצבני וחסר סבלנות!

לא אמרתי שצריך לחלום בכביש, אבל מצד שני צריך לקחת אחריות.
רכב מנועי זה דבר מסוכן ואם לא משתמשים בו בצורה נבונה ואחראית, עלולים להרוג מישהו באמצעותו.
הכביש הוא מקום ציבורי עם כללים משלו שנועדו להציל חיים.
חייבים להיות עירניים ובו זמנית לכבד את הכללים הללו.

כשאני נוהג ומאותת לצד מסויים, אני לא סוטה מהנתיב שלי סתם ככה כשבא לי,
אני מוודא קודם כל שאני יכול לעשות את זה בצורה בטוחה מבלי לסכן אף אחד,
וזה כולל בדיקה של המרחק ביני לבין הרכב אותו אני עוקף.
ואם הוא מגביר מהירות ומתעקש לא לתת לי לעבור לנתיב שלו, אז אני פשוט לא עובר!
_____________________________________
he.manhigut.org www.mflikud.co.il www.likudnik.co.il

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://he.manhigut.org/templates/mlevi/cutimages/top_logo.jpg]



"צדק צדק תרדוף"

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #32  
ישן 07-10-2009, 16:39
  משתמש זכר פלמינג פלמינג אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.01.09
הודעות: 5,552
צודק בהחלט!
בתגובה להודעה מספר 31 שנכתבה על ידי linuxsboot שמתחילה ב "שטויות נהגים באיטליה למשל, הם..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי linuxsboot
שטויות נהגים באיטליה למשל, הם כמו אם לא יותר גרוע מהנהג הישראלי.
אני מקווה מאוד שהמדינה לא שילמה על המחקר הזה.
זה נקרא חוסר חינוך, דבר שמדינות כמו ישראל. סובלות ממנו יותר מדי. עקב הורים גרועים וחוק חלש.


הנהיגה הפרועה של נהג ישראלי נובעת בין השאר מחינוך לקוי לצייתנות וכיבוד הזולת.
התופעה והתוצאה הן תולדה של מערכת חינוך לקוייה המתחילה מהבית, עבור דרך ילד מתפרע בבית הספר, פוגע, מזיק, משמיד ציוד, וונדליסט וחסר כל ערכי יסוד.
התכונות הללו מתורגמות לאלימות בכביש.
נוסיף לזאת את אוזלת ידן, ואדישותן של רשויות החוק והרי לנו נוסחה מנצחת של פורע ובריון בכביש.
אילו מערכת האכיפה היתה סמכותית יותר ובלתי מתפשרת, כל נהג היה חושב פעמיים האם לעבור באור אדום או לא.

אבל יש גם מסר קטן- אולי חיובי-אנחנו לא בודדים ביקום. אם מישהו נהג אי פעם בארצות מזרח אירופה ובכללן ארצות הבלקן - היה מתחלחל מהנהיגה הפרועה בתשתית כבישים של העולם השלישי.
גם באירופה המערבית גופה הנהגים לא מצטיינים בנהיגה מונעת. אם יצא למישהו מכם לנהוג בגרמניה ולחוות רכב העובר אותו במהירות של למעלה מ-200 קמ'ש יבין מה העוצמה של טיל שלוח כזה שטס ובתאונות שנגרמות, לא מדובר על הרוג או שניים - אלא לעיתים על עשרות, פשוטו כמשמעו, צריך לפתוח עתון זה כדי לראות סטטיסטיקות.
אחת הסטטיסטיקות מתייחסת לתאונות הנגרמות במהלך חופשת הקייץ, שבהם עולה בצורה משמעותית מספר הנפגעים לאו דווקא מאותה מדינה.

זה לא מנחם ו"צרת רבים חצי נחמה" לא תופסת בעניין זה*- זאת דומה יותר לנחמה של טפשים.

פשוט צריך להתחיל לחנך.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #33  
ישן 08-10-2009, 09:43
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 32 שנכתבה על ידי פלמינג שמתחילה ב "צודק בהחלט!"

כמו שרשמת:
מערכת חינוך לקוייה, אוזלת ידן, ואדישותן של רשויות החוק והרי לנו נוסחה מנצחת של פורע ובריון בכביש.
צודק מאה אחוז!

אתה יודע מה ההבדל בין ישראל לגרמניה למשל?
א, התשתית שלהם הרבה הרבה יותר טובה מאשר בארץ.
ב, החוק שם יותר ברור ויש לחוק כוח בניגוד לארץ שלנו ישראל.
ג, תקן הבטיחות של המכוניות שלהם, הוא בין המחמירים בעולם.
אם ישראל הייתה פועלת לפי התקן הגרמני או האמריקאי לשם הדוגמא, ספק עם הסוברו הייתה נכנסת לארץ בצורה כזאת קלה או מכוניות אחרות באותה קטגוריה.
התקן הבטיחותי בישראל לכניסה של מכוניות, הוא נמוך מאוד ברמותו יחסית למדינות כמו ארה"ב או גרמניה. לכן המכוניות שלהם כן הצליחו לחדור לשוק בארה"ב.

בצרפת למשל, ממשל החוק הוא חזק מאוד.
לדוגמא כאשר מחקרים גילו שיש גדרות בכבישים שהם לא הכי בטוחות ויש גדרות גמישות יותר בטוחות. החליפו את כולן תוך זמן קצר. בישראל אנחנו עדיין עם אותן גדרות לא בטוחות, למרות שהממשלה יודעת היטב כמה הן לא בטוחות.
דוגמא נוספת, כאשר היו דקירות ופשע בצרפת בבתי הספר. המדינה שלחה שוטרים עם כלבי גישוש לאוטובוסים ובתי ספר לחפש כלי נשק אצל התלמידים.
נשאר לנו רק לשאול מדוע ממשל החוק שלנו חלש מאוד ונותן יותר מדי כבוד לאזרחים הלא שומרי חוק.
לעומת זאת התקן של המכוניות שלהם, לא הכי גבוה. לכן הם כשלו בכניסה לשוק בארה"ב בין השאר.

אהרון ברק אמר שצריך להגן על הדמוקרטיה מעצמה ונתן לאזרחים יותר מדי הקלות משלטון החוק בשביל להגן על הדמוקרטיה. משרד התחבורה למשל מצא תקנה המאפשרת לו להוריד נהגים מלאי עבירות מהכביש בלי משפט. בג"ץ בא וביטל אותה אחרי שנה. אחרי שאחד מהם הגיש בג"ץ. בג"ץ הולך יותר מדי לכיוון האזרח ולא לטובת המערכת לצערינו.
הוא טעה מאוד צריך וחייב לנהוג בדיוק הפוך. חייב להחמיר עם החוקים והעונשים בישראל. זאת הדרך היחידה להגן על הדמוקרטיה. אני חושב שהמצב בישראל היום הוכיח את זה חד משמעית, כמה אהרון ברק ובג"ץ טועים וממשיכים בקו הזה עד היום.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google


נערך לאחרונה ע"י linuxsboot בתאריך 08-10-2009 בשעה 09:49.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #35  
ישן 08-10-2009, 10:18
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 34 שנכתבה על ידי shruki שמתחילה ב "על מה אתה מדבר? באירופה..."

לא כל תקן בטיחותי, הוא התקן האמריקאי. התקן של ארה"ב הכי מחמיר יחסית.
מה שכן יש תקנים של מסויימים של בטיחות באירופה שהם יותר בטוחים מאלה של ארה"ב אגב וארה"ב מאמצת אותם לעצמה.
אוטו שנכנס לארה"ב או מיוצר שם, זה לא אותו אוטו שנכנס לארץ שלנו.

יש דגמים מסויימים של מכוניות אירופאיות, המיוצרות באירופה, אך מסיימים לייצר אותן בארה"ב ומרכיבים אותן בארה"ב בכלל ומשם מוכרים אותם לארה"ב ושאר העולם.

מה שכן תעשה תאונה עם אוטו יפני ועם אוטו גרמני בארץ ותראה את ההבדל בתקן של היצור. האוטו הגרמני יותר בטוח בהרבה!
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google


נערך לאחרונה ע"י linuxsboot בתאריך 08-10-2009 בשעה 10:26.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #41  
ישן 08-10-2009, 22:49
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 40 שנכתבה על ידי shruki שמתחילה ב "מעניין מה שאתה אומר, היות וכל..."

גיפ או טנדר לא מיועדים לעיר, במיוחד גיפים. טנדר אפשר לעדן אותו, אך הוא עדיין בנוי יותר חזק. גיפ או טנדר אמריקאי שבנוי לשטח, לפחות אלה שמיועדים לעבודה קשה. יש בארה"ב מירוץ עד למקסיקו פעם בשנה. אם תראה מה הגיפים הללו עושים במירוץ, תקבל הלם. אין במירוץ הזה גיפים יפנים או מאירופה בכלל. הגיפים של היפנים או האירופאים לא קרובים לביצועים האלה. המירוץ שיש באפריקה במדבר סהרה, שכולם מביאים לשם גיפים מהמזרח בעיקר ומדברים עליו. זה קל יחסית למה שהולך במירוץ הזה בארה"ב.

אתה מדבר על הגיפים שבנויים לעיר כנראה, אני לא יודע על איזה מודלים אתה מדבר. הגיפים והטנדרים של השטח שלהם אלה חיות רעות. הם עומדים בתאונות בצורה מדהימה ויכולים לנסוע בשטחים שהיפנים או כל רכב אחר לא יכול להיכנס לשם בכלל.
אם אתה שואל אותי צריך לחייב רישיון מיועד לגיפ או טנדר גם מי שנוהג בגיפ או טנדר 30 שנה. לעשות את הקורס יקר מאוד וטסט יקר מאוד,פרט למי שיש לו קבלות על נסיעות בשטח בצורה קבועה וצריך את זה באמת. משטרה,צבא,חוואים למשל צריכים. ככה שרוב הגיפים לעיר יעופו מהכביש לגמרי ואותם נהגים יחזרו לרכב פרטי או מסחרי. (במידה ויש להם עסק.)

ידעת שגיפים והטנדרים עושים יותר תאונות קטלניות מאשר כלי רכב פרטיים?
הסיבה היא החומרים מהם הם יוצרו ולא כמות התאונות. אני לא מבין למה התחילו ליצר בכלל גיפים לעיר. גיפ בעיר זה דבר מיותר לגמרי לאנשים שלא יוצאים לשטח בפועל.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #45  
ישן 08-10-2009, 23:37
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 44 שנכתבה על ידי נוסטור שמתחילה ב "כן כן הרכב רק הרכב הוא הקובע..."

את זה תגיד לאלויס ו shruki לא לי נוסטור.

יש אוטו של קורבט המיוצר בארה"ב יצור סידרתי רגיל. בעל אחיזת כביש גבוה מאוד, מנוע הכי יעיל וחוסך דלק יחסית לגודלו ולביצועים שלו. (פרארי לא מתקרבים לביצועים של המנוע הזה והמנוע שלהם זולל דלק ונותן פחות תפוקה ומהירות ממנו. היפנים יכולים לחלום על מנוע כזה עם כזה חיסכון.), בלמים חזקים, אגן שמן מיוחד שעובד עם משאבה עקב הכוחות גי שאפשר להפעיל על הרכב הזה, בסיבובים הרכב יציב מאוד.
יש ל gm ושאר החברות בארה"ב טכנולוגיות לרכב, שבמזרח הרחוק ורוב החברות באירופה יכולים רק לחלום על הטכנולוגיות הללו. זה שאנשים לא שמעו על הטכנולוגיות הללו, זה בגלל שלא מפרסמים את זה. בפועל יש מכוניות בודדות בארה"ב שכן נבנות ככה, חלק אפילו ביצור סידרתי רגיל. יש מכוניות יוקרה בודדות באירופה, שהתחילו להגיע לרמה הזאת, אך עוד יש פער ענק בין ארה"ב לשאר העולם למעשה.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #46  
ישן 08-10-2009, 23:52
  משתמש זכר shruki shruki אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.10.08
הודעות: 25,344
בתגובה להודעה מספר 45 שנכתבה על ידי linuxsboot שמתחילה ב "את זה תגיד לאלויס ו shruki לא..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי linuxsboot
את זה תגיד לאלויס ו shruki לא לי נוסטור.

יש אוטו של קורבט המיוצר בארה"ב יצור סידרתי רגיל. בעל אחיזת כביש גבוה מאוד, מנוע הכי יעיל וחוסך דלק יחסית לגודלו ולביצועים שלו. (פרארי לא מתקרבים לביצועים של המנוע הזה והמנוע שלהם זולל דלק ונותן פחות תפוקה ומהירות ממנו. היפנים יכולים לחלום על מנוע כזה עם כזה חיסכון.), בלמים חזקים, אגן שמן מיוחד שעובד עם משאבה עקב הכוחות גי שאפשר להפעיל על הרכב הזה, בסיבובים הרכב יציב מאוד.
יש ל gm ושאר החברות בארה"ב טכנולוגיות לרכב, שבמזרח הרחוק ורוב החברות באירופה יכולים רק לחלום על הטכנולוגיות הללו. זה שאנשים לא שמעו על הטכנולוגיות הללו, זה בגלל שלא מפרסמים את זה. בפועל יש מכוניות בודדות בארה"ב שכן נבנות ככה, חלק אפילו ביצור סידרתי רגיל. יש מכוניות יוקרה בודדות באירופה, שהתחילו להגיע לרמה הזאת, אך עוד יש פער ענק בין ארה"ב לשאר העולם למעשה.


הפוך, גוטה, הפוך. האמריקאים מפגרים אחרי המנועים היפניים והגרמנים בהרבה.

בבקשה:
קורבט קופה- מנוע 6.2 ליטר, 430 כ,ס.
ה-Z06- מנוע 7 ליטר, 505 כ"ס.
ZR1 - מנוע 6.2 ליטר מוגדש , 638 כ"ס.

להשוואה- פרארי 458 איטליה- מנוע 4.5 ליטר, 560 כ"ס.
פרארי 612 - מנוע 5.7 ליטר, 530 כ,ס.

וכך הלאה. חשב יחסי נפח לכ,ס ותראה איזה מנוע חזק יותר.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #47  
ישן 09-10-2009, 01:46
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 46 שנכתבה על ידי shruki שמתחילה ב "[QUOTE=linuxsboot]את זה תגיד..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי shruki
קורבט קופה- מנוע 6.2 ליטר, 430 כ,ס.
ה-Z06- מנוע 7 ליטר, 505 כ"ס.
ZR1 - מנוע 6.2 ליטר מוגדש , 638 כ"ס.

להשוואה- פרארי 458 איטליה- מנוע 4.5 ליטר, 560 כ"ס.
פרארי 612 - מנוע 5.7 ליטר, 530 כ,ס.

וכך הלאה. חשב יחסי נפח לכ,ס ותראה איזה מנוע חזק יותר.

אתה חכם גדול... לקחת את הנתונים שאתה רוצה להציג... תגיד ש zo6 עושה אחד לעשר בכביש את זה לא אמרת מסיבה כל שהיא...
אני מכיר את הפרארי עליו אתה מדבר ויש לקורבט אוטו יותר טוב ממנו ויותר יעיל ממנו לדעתי.
corvette zo6, עושה אחד לעשר בתנאי כביש. (האוטו שיש לי היום עושה אחד לתשע וזה מנוע 1900 בלבד.) אבל המדורה עם המנוע מירוץ לא הרגיל וזה עדיין יצור רגיל.
מנוע v8 7.0 liter. הורידו לו משקל לא להפסיד כוחות סוס, האגן שמן שלו מגיע בכלל הגירסה של המכונית מירוץ בכלל (הן די דומות הגירסה של הכביש והגירסה של המירוץ. אין הרבה הבדל. הגירסה של הכביש עם המנוע של הגירסה של המירוץ חייבת את האגן שמן של האחות שהגדולה שלה.) עקב ה high-g cornering בהם הרכב מיועד לעמוד בהם. זה יצור רגיל לא הזמנה מיוחדת למקרה שלא ידעת. זה אוטו החלומות שלי אם לא הוא אז גולף או c5. אני נאמן לאמריקאים, גרמנים, צרפתים.

לפרארי למשל יש את ה Ferrari 599. יש לו מנוע של v12 עם יחס אכילת דלק דומה ל zo6, אך זה כבר הזמנה אישית להבדיל. כאן יוצא יוצא לך פה אוטו, שהוא ביצור רגיל עם ביצועים די זהים ולפי דעתי יותר טובים מאשר ה Ferrari 599. זה לעבור על שאר המכוניות של קורבט. אגב לקורבט יש רכב נראה רגיל יחסית, שהגבילו אותו בהמהירות ל 390 בערך אחרת הוא יתחיל להתרומם מהקרקע. המנוע שלו מסוגל ליותר מזה, אך עקב חוקי הפיזיקה סרסו אותו. הוא יותר מהיר מרכב פורמולה אחת לשם ההשואה. לא טכנולוגיה שיהיה ניתן להשתמש בה בעשור הקרוב. ככה שמנועים יש להם מתקדמים מאוד, פרארי או היפנים עד כמה שידוע לי לא הגיעו לגבול השומר את הרכב על הקרקע וכאשר האוטו נראה כמו קורבט או פרארי של מירוצים רגילים.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #48  
ישן 09-10-2009, 02:05
  משתמש זכר shruki shruki אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.10.08
הודעות: 25,344
בתגובה להודעה מספר 47 שנכתבה על ידי linuxsboot שמתחילה ב "[QUOTE=shruki] קורבט קופה-..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי linuxsboot
אתה חכם גדול... לקחת את הנתונים שאתה רוצה להציג... תגיד ש zo6 עושה אחד לעשר בכביש את זה לא אמרת מסיבה כל שהיא...
אני מכיר את הפרארי עליו אתה מדבר ויש לקורבט אוטו יותר טוב ממנו ויותר יעיל ממנו לדעתי.
corvette zo6, עושה אחד לעשר בתנאי כביש. (האוטו שיש לי היום עושה אחד לתשע וזה מנוע 1900 בלבד.) אבל המדורה עם המנוע מירוץ לא הרגיל וזה עדיין יצור רגיל.
מנוע v8 7.0 liter. הורידו לו משקל לא להפסיד כוחות סוס, האגן שמן שלו מגיע בכלל הגירסה של המכונית מירוץ בכלל (הן די דומות הגירסה של הכביש והגירסה של המירוץ. אין הרבה הבדל. הגירסה של הכביש עם המנוע של הגירסה של המירוץ חייבת את האגן שמן של האחות שהגדולה שלה.) עקב ה high-g cornering בהם הרכב מיועד לעמוד בהם. זה יצור רגיל לא הזמנה מיוחדת למקרה שלא ידעת. זה אוטו החלומות שלי אם לא הוא אז גולף או c5. אני נאמן לאמריקאים, גרמנים, צרפתים.

לפרארי למשל יש את ה Ferrari 599. יש לו מנוע של v12 עם יחס אכילת דלק דומה ל zo6, אך זה כבר הזמנה אישית להבדיל. כאן יוצא יוצא לך פה אוטו, שהוא ביצור רגיל עם ביצועים די זהים ולפי דעתי יותר טובים מאשר ה Ferrari 599. זה לעבור על שאר המכוניות של קורבט. אגב לקורבט יש רכב נראה רגיל יחסית, שהגבילו אותו בהמהירות ל 390 בערך אחרת הוא יתחיל להתרומם מהקרקע. המנוע שלו מסוגל ליותר מזה, אך עקב חוקי הפיזיקה סרסו אותו. הוא יותר מהיר מרכב פורמולה אחת לשם ההשואה. לא טכנולוגיה שיהיה ניתן להשתמש בה בעשור הקרוב. ככה שמנועים יש להם מתקדמים מאוד, פרארי או היפנים עד כמה שידוע לי לא הגיעו לגבול השומר את הרכב על הקרקע וכאשר האוטו נראה כמו קורבט או פרארי של מירוצים רגילים.


תגיד לי, על מה אתה מדבר כאן? דיברתי על יחס הספק לנפח מנוע, מה שמראה על יעילות המנוע. ולפי זה- המנועים האמריקאיים לא יעילים כמו אלו של פרארי.

אתה רוצה לדבר על צריכת דלק? פרארי 458- 7.3 ק,מ לליטר. קורבט 6.34 . אז גם פה מסתבר שאני חכם גדול וזה מהאתר הרשמי של קורבט! אז הפרארי חסכונית יותר וחזקה יותר, ועם מנוע יעיל יותר. מספיק טוב?

טכנולוגיות עתידיות זה טוב, תהיה בטוח שאם כרגע המנועים של פרארי ושל היפניות יעילים משל האמריקאים, כנראה גם הם מפתחים משהו בסגנון.

ואיך רכב החלומות שלך נע בין מכונית ספורט, מכונית מיני, ומכונית מנהלים? שלי תמיד היה מכונית שרירים אמריקאית, נראה לי שאת הצ'לנג'ר אני אוהב יותר מהמוסטנג והקמארו.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #49  
ישן 09-10-2009, 03:42
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 48 שנכתבה על ידי shruki שמתחילה ב "[QUOTE=linuxsboot]אתה חכם..."

zo6 עושה 10 לאחד לפי מה שקראתי מהירות שיא: 320. זה גם נאמר כאשר ערוץ טלויזיה בדק את האוטו.
הדגם של פרארי עליו דיברתי עושה 11 לאחד לפי בדיקות שטח שעשו לו בערך ויש לו נפח מנוע קטן בקצת לא הרבה 5999 (אם זכור לי נכון.) ואין הרבה הפרש במהירות שיא עשר קמ"ש בערך. ככה שאין הרבה הפרש בין המכוניות.

דנו מספק בנושא בוא נסיים את זה.

טעיתי את ה 400 קמ"ש הוכח כאמיתיים לפי הכתבה הזאת.
חיפשתי אם חשפו את הרכב הזה, אם הוא באמת קיים ושיפור של ה MT900 GTR XX הרגילה.
אם קראת כתבה נוספת על הרכב הזה, אתה מוזמן לשלוח לי הודעה פרטית.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #51  
ישן 08-10-2009, 23:24
  elvis1977 elvis1977 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.08.07
הודעות: 5,056
בתגובה להודעה מספר 43 שנכתבה על ידי linuxsboot שמתחילה ב "אני מכיר כמה מכוניות כביש..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי linuxsboot
אני מכיר כמה מכוניות כביש רגילות אמריקאיות, שישברו את הטיעון שלך סורי. אני מניח שיש עוד מכוניות כביש רגילות שאינני מכיר, שישברו את הטיעון שלך.
גיפ וטנדר יש להם מרכז כובד יותר גבוה ולכן פחות יציבים על הכביש. לכן אני טוען שמי שאין לו צורך בגיפ או טנדר. אסור שירכוש אותם בכלל בלי רישיון מיוחד ואם כבר שיעלה לו הרבה מאוד כסף.


אתה טועה ידידי, ומרכז כובד זה לא הכל.

נהגתי בהרבה דגמי מכוניות, ואין זבל יותר גדול מהאמריקאיות.

בקו ישר, הן בסדר, אבל בכביש מפותל או משובש, קצת גשם, ואתה עלול למצוא את עצמך בתעלה.

הלקסוס מצויינות, במיוחד ה LS , ואחר כך הגרמניות, והטופ הוא פורש קאררה 4. אגדה: על כביש מפותל, שלג, מינוס 13, והדבר הזה נדבק כמו מסטיק, מיישר סיבובים, היגוי פנטסטי, ובלמים מעולם אחר.

לא סתם תעשיית הרכב האמריקאית על הפנים.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
מוות למחבלים!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #52  
ישן 09-10-2009, 02:00
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 51 שנכתבה על ידי elvis1977 שמתחילה ב "[QUOTE=linuxsboot]אני מכיר..."

אתה מנסה להתחמק מזה שרכב עם מרכז כובד גבוה יותר מסוכן ויכול לאבד יציבות יותר בקלות.
למה האמרים לא בנויים למהירות? מרכז הגובה שלהם, כמובן גם הטנדרים והגיפים.
האמר זה רכב מעולה לשטח. אתה לא מחבב רכבים מתוצרת ארה"ב צר לי לומר לך, אחרת אין לי הסבר לשינאה הזאת שלך לרכבים משם. צבא ארה"ב לא טיפש. הוא לא סתם שנים משתמש בהם.

הגיפים של טויוטיה ומיציבושי וכל השאר לא יעמדו בשטח קשה. לשכן שלי יש 2 גיפים מהמזרח,אחד לעיר ואחד לשטח. כאשר הוא ניסה כבר לנסוע איתם לשטח קשה באמת (כולל הגיפ שלו לשטח.) בו נגיד ככה החומרים הזולים של המזרח הרחוק לא החזיקו הרבה. זה היתרון של הלנד רובר הבריטי והגיפים של ארה"ב לשטח החומרים שלהם.
כל עוד לא ראית מה אפשר לעשות עם גיפ אמריקאי בשטח באותו מירוץ אין לנו על מה לדבר יותר בנושא צר לי לומר לך. על כל נושא אחר בכייף על זה לא.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google


נערך לאחרונה ע"י linuxsboot בתאריך 09-10-2009 בשעה 02:02.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #57  
ישן 08-10-2009, 23:53
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 56 שנכתבה על ידי shruki שמתחילה ב "וכמו שאמרתי בנוסף, תקנים..."

אתה ו ynet מחזקים פה את הטיעון שלי שלא כל אחד צריך גיפ או טנדר ושרוב הגיפים של העיר חייבים לעוף מהכביש.
יונדאי טוסון וקיה ספורטאז היה דיי ברור שהן יכשלו.
הונדה, זה כבר אמריקאי למקרה שלא ידעת, שייך ל gm, אם אינני טובה. אופל גם שייכת ל gm אם אני זוכר נכון.
אל תדאג יכניסו את השינוי בארה"ב, בארה"ב הבטיחות בעדיפות ראשונה. זה יתוקן.

אפשר להוסיף שאם החברות בארה"ב היו זורקות את הטכנולוגיות הישנות שלהן ועוברות לחדשות בצורה המונית, שאין עוד לעולם. הן היו שוברים את השוק ובטוח ש gm לא הייתה מגיעה למצב שלה במידה והניהול היה מוחלף על ידי אובמה.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #59  
ישן 08-10-2009, 23:59
  משתמש זכר shruki shruki אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.10.08
הודעות: 25,344
בתגובה להודעה מספר 57 שנכתבה על ידי linuxsboot שמתחילה ב "אתה ו ynet מחזקים פה את..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי linuxsboot
אתה ו ynet מחזקים פה את הטיעון שלי שלא כל אחד צריך גיפ או טנדר ושרוב הגיפים של העיר חייבים לעוף מהכביש.
יונדאי טוסון וקיה ספורטאז היה דיי ברור שהן יכשלו.
הונדה, זה כבר אמריקאי למקרה שלא ידעת, שייך ל gm, אם אינני טובה. אופל גם שייכת ל gm אם אני זוכר נכון.
אל תדאג יכניסו את השינוי בארה"ב, בארה"ב הבטיחות בעדיפות ראשונה. זה יתוקן.

אפשר להוסיף שאם החברות בארה"ב היו זורקות את הטכנולוגיות הישנות שלהן ועוברות לחדשות בצורה המונית, שאין עוד לעולם. הן היו שוברים את השוק ובטוח ש gm לא הייתה מגיעה למצב שלה במידה והניהול היה מוחלף על ידי אובמה.


בסדר גמור, לא אמרתי אחרת, סתם שתדע- הרכב הנמכר ביותר בארה"ב הוא טנדר פורד F150 . האמריקאים חולים על טנדרים.
הונדה לא אמריקאית, למקרה ולא ידעת, יש להם מפעל בארה,ב כדי לחסוך עלויות שילוח מטען. ואתה טועה שוב- אופל שייכת לקונצרן אחר, רוסי, לממשלת גרמניה ולפיאט, גם חברה סינית היתה בקטע. ול-GM אין יותר אחיזה בה.

בארה,ב הבטיחות לא בעדיפות ראשונה, איפה הם היו 70 שנה? היצרניות אף התנגדו נחרצות לחוק זה.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #60  
ישן 08-10-2009, 23:29
  elvis1977 elvis1977 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.08.07
הודעות: 5,056
בתגובה להודעה מספר 54 שנכתבה על ידי shruki שמתחילה ב "אתה מתבלבל חבר, הדיפנדרים..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי shruki
אתה מתבלבל חבר, הדיפנדרים והמרצדס G CLASS הם חיות רעות לעבודה בשטח. וגם הלנד קרוזרים הישנים.

ושוב- זה שרכב הוא גדול וחזק לא אומר שהוא יכול להגן על הנוסעים שלו. גם אם לג'יפ לא יקרה כלום, אם אין לו מנוע שקורס, בלמי ABS, קורות סופגות אנרגיה או כריות אוויר מכל כיוון אפשרי הנוסע ימות. אבל העיקר שהג'יפ ישרוד...

כמו כן שים לב לדברי אלביס על בטיחות אקטיבית. ידוע הסיפור המפורסם על הפורד אקספלורר שנהג להתהפך סתם כך בסיבובים קלים.


טוב שהזכרת לי. אני בפורד לא נוגע, למעט הלינקולן טאון קאר, כנובע, מהשדה למלון והפוך.

הג'יפים הכי טובים בשטח הם :הפאג'רו, הלנד קרוזר, הפור ראנר, וההיילאקס הבלתי ניתנת להשמדה.( הקודמת, לא הויגו! ).

הגרמניות הן יותר לכביש, וההאמר זה סתם פוזה שיכורת דלק.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
מוות למחבלים!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #61  
ישן 09-10-2009, 00:14
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 60 שנכתבה על ידי elvis1977 שמתחילה ב "[QUOTE=shruki]אתה מתבלבל חבר,..."

אני מציע לך לצפות במירוץ הזה בארה"ב. אז אתה תבין כמה הגיפים מהמזרח לא שווים כלום באמת בשטח. אם תראה מה הגיפים האמריקאים באמת מסוגלים לעשות בשטח.
זה מירוץ שלא ממש מפורסם, כמו ראלי דקר. אך הרבה הרבה יותר קשה מראלי דקר.

יש לי קרוב משפחה שהיה עובד עם 4 על 4 של המשטרה מהמזרח הרחוק לא אמריקאי.
כאשר הוא ושאר השוטרים היו נתקעים עם הרכב שטח הזה בשטח מי בא לחלץ אותם? חוואי עם טנדר מפלצת אמריקאי שגרר אותם כל פעם,שהיו נתקעים בשטח קשה. כאילו השטח הזה כלום בשבילו והרכב שטח שלהם לא מחובר לרכב שלו בכלל. הוא נסע עם רכבי 4 על 4 של המשטרה ויש שטחים שהוא אומר שרק רכב אמריקאי מסוגל להיכנס אליהם ולצאת מהם לבדו בלי גרירה, אם זה יצור סידרתי ובלי שיפורים היצור של ארה"ב יותר טוב מה לעשות. הלנד רובר הבריטי גם רכב שטח מצויין. כל שאר רכבי השטח הם לכביש ובלוף אחד גדול.
היפנים לא מתקרבים ללנד רובר הבריטי או לרכבי השטח של ארה"ב. החומרים שלהם יותר זולים ופחות איכותיים אחת הסיבות. אותו קרוב שנסע בשטחים כאלה עבר הכשרה לנהיגה בשטח. כמה שהוא לא אוהב את הרכבים מארה"ב, הוא מודה שבשטח אין כמו רכבי שטח מארה"ב.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google


נערך לאחרונה ע"י linuxsboot בתאריך 09-10-2009 בשעה 00:16.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 00:23

הדף נוצר ב 0.13 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2025 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר