
15-10-2009, 18:48
|
|
|
|
חבר מתאריך: 08.11.04
הודעות: 21,075
|
|
ציטוט:
|
סלח לי אך חיפוש בגוגל אינו מצריך הבנה כלשהי במחשבים שאינה נרכשת בין לילה
|
איך אתה יכול להגיד שחיפוש בגוגל אינו מצריך הבנה במחשבים,
כשיש המון גברים ונשים בגילאי 50-60 שאינם יודעים לתפעל עכבר בכלל,
אתה משום מה חושב שכל העולם עובד עפ"י שטנץ קבוע, הוא לא,
הגישה הקונפורמיסטית הזו של מי שלא ילך בתלם, הוא הנגע ומגיע לו לשלם, זו גישה איומה.
יש מספיק אנשים טובים ומוצלחים שלא מבינים או רוצים להבין במחשבים,
ואם כספם מספיק טוב כדי לממן כרטיסי טיסה בחברת אלעל, אז הם מספיק טובים וראויים
כדי לקבל שירות טלפוני מבלי הצורך לשבור את הראש ולבקש מהילדים\מכרים שלהם עזרה.
וגם אם יש כאלה שיודעים מחשבים על בורים, יש להם את הזכות "להתעצל" כלשונך,
הם נוסעים מתמידים, וככאלה הם מקפידים להכניס רווחים יפים מאוד לחברת אלעל,
אני כנוסע מתמיד ב 2-3 חברות זרות, מעולם לא נתקלתי בדרישה שכזו ומעולם לא אתקל בה,
להפך, יש לי שירות טלפוני זמין 24 שעות בכל העולם, יש לי יחס מועדף, ולא פחות חשוב מכך, הנקודות שלי לא נמחקות אחרי שעה.
אל על היא חברה ישראלית בהחלט, היא חוצפנית, היא יומרנית,
וכמו שאמרתי, זה שעוד יש לה נוסעים מתמידים, זה נס בעיניי,
בעצם שכח ממה שאמרתי, זה ממש לא נס - הצרכן הישראלי היה מטומטם מאז ומתמיד.
|