17-03-2010, 11:00
|
|
|
חבר מתאריך: 06.11.09
הודעות: 444
|
|
מכתב שכתבתי ליבואנית CAMEL
זה הסיפור,לפני קצת יותר משנה, כשהייתי בצבא הייתי בקו בצפון
וקניתי פאקט כאמל ...ואחת הסיגריות הייתה פגומה
(משהו בפילטר) בגלל השעמום,החלטתי לכתוב מכתב ליבואנית כאמל ולראות מה הם יעשו עם זה ...
(העתקתי את זה מדף)
"
"לכבוד יבואנית כאמל ישראל (גלוברנדס בע"מ)
הנדון : פגיעתי כצרכן על ידי חברת כאמל.
אז ככה: בתאריך 21:11:08 כשפתחתי את הקופסא הראשונה ,חיכתה לי טרגדיה...אני בא לעשן סיגריה ומגלה שאין היא ראויה לעישון . (ראו מוצר מצורף)
אני מעשן פאקט של כאמל בשבוע,בחישוב מהיר 180 קופסאות בשנה,כ 8160 ש"ח בשנה אני מוציא
על מוצרכם במשך כ 5 שנים.
כצרכן מרבית פגיעתי טמונה בכך שמוצרכם הסב לי הנאה עד היום,
וההזנחה וחוסר האכפתיות שלכם גרמה לפגיעה במוצר שאותו רכשתי לאחר מכן,
ובכך בעצם הובילה לעוגמת הנפש אותה אני חש.
ראוי לציין שאני חייל בצהל,לוחם בגבולה הצפוני של מדינת ישראל.
אני מקווה שתקחו את התלונה שלי ברצינות תפיקו לקחים ותעבדו שעות נוספות על מנת שמקרה כזה לא יחזור על עצמו .
בתודה,אוהד."
אחרי חודש,הם שלחו לי מכתב שאסור להם לשלוח קופסאות כפיצוי על פי חוק.
הם שלחו לי קופסא אחת "כדוגמא", ושני צ'ייסרים שכתוב עליהם CAMEL .
הלקוח תמיד צודק
_____________________________________
Flickr
|