לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #5  
ישן 18-04-2010, 13:15
  bertold bertold אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.01.05
הודעות: 1,763
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי bertold שמתחילה ב "נשמעו ובצדק כיוון איסטריה זה..."

KLM Royal Dutch Airlines carried out a test flight this evening between about 19.45 and 21:00 hours CEST in Netherlands airspace using a Boeing 737-800. The flight was carried out to establish whether air quality in the atmosphere meets the requirements for safe flight. No problems were encountered during the flight.

The aircraft was transferred to a hangar on landing where it underwent a thorough inspection. The results have been reported to the Transport and Water Management Inspectorate. The Inspectorate will take the decision on whether flight operations are possible.

KLM President & CEO, Peter Hartman, said: "At first glance there is no reason to suspect that anything is amiss. We observed no irregularities either during the flight or during the initial inspection on the ground. If the results of the technical inspection confirm this impression, we are ready to start by returning seven of our aircraft to Amsterdam from Düsseldorf. We hope to receive permission as soon as possible after that to start up our operation and to transport our passengers to their destinations." KLM Executive Vice-President Operations, Ype de Haan, was also on board the flight with Peter Hartman as an observer.

The aircraft flew to 41,000 feet (altitude of approximately 13 kilometres), which is the maximum altitude for this type of aircraft. KLM expects to receive the final results of the technical inspection tomorrow morning.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 18-04-2010, 18:59
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
בהיבט של תעופה אזרחית (בהפשטה רבה)
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי bertold שמתחילה ב "[QUOTE]אשאל אותך עוד פעם:..."

הדברים עובדים קצת אחרת ולא פתוחים לשיקול דעתה הבלעדית של מדינה בודדת (גם בהנחה שאין מדינות אחרות סביבה).

התעבורה האווירית מנוהלת בנתיבים המבוקרים על ידי מערכת מרכזית (באירופה זה יורוקונטרול) שמקצה נתיבים למטוסים ואת מיקומם בנתיב על ידי קביעת מועד המראה לכל מטוס המשלב אותו ב"זרם" המטוסים בנתיב (קוראים לזה SLOT כי מדובר ב"אשנב" להשתלבות בנתיב, או CTOT שזה רשת"ב של זמן המראה מתוכנן). שילוב המטוסים באופן זה מוודא שתתקיים הפרדה בטיחותית בין המטוסים ושלא יערכו מפגשים בלתי מתוכננים בין מטוסים שחוצים נתיבים או שטסים באותו נתיב. המערכת הזו מנוהלת על ידי מחשבי על ולעיתים, כשאתה "תקוע" במטוס ולא זז מהעמדה - זה בגלל שה-SLOT של המטוס שלך שונה...

הנתיבים האלו מתוכננים גם בהתאם לאילוצים שונים כגון מזג אוויר, פעילות אווירית באותה מדינה (למשל תמרונים של חילות אוויר או תרגילים צבאיים שמשתמשים באוויר לשם שיגור קליעים מסוגים שונים), או כל סיבה אחרת (למשל בישראל נסגר המרחב האווירי ביום הכיפורים).

עכשיו - אם יורוקונטרול פותחת נתיב - מדובר על מצב בו המדינה מאפשרת את התעבורה דרכה ובעצם "מבטיחה" שהתנאים בשלים לכך.

עכשיו תחשוב על חברה כמו אל על למשל, שטסה אל גרמניה, לצורך הדוגמה, ומגלה שנגרם בכל זאת נזק למטוס (ואנחנו לא מדברים על אובדן אלא סתם על נזק) אחרי שנטען שהכל בסדר. את מי היא תתבע? כמה מטוסים עוברים מעל גרמניה ביום? למה למדינה לקחת סיכון?
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 18-04-2010, 11:30
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי dj skyline שמתחילה ב "שאלה לגבי המשך טיסות באירופה"

מאחר שמדובר במצב חדש עבור גורמי התעופה - יצטרכו לעשות הערכות מצב ומעקב אחר התפשטות האפר, הגבהים בהם הוא נמצא וצפיפותו באוויר.

לאור אלו יבחנו ההשלכות של התופעה, ויש להניח שתוכניות הטיסה יעודכנו בהתאם, ושתתקיים נדידה של מטוסים אל מדינות אחרות לצורך אימונים, כפי שמקובל גם כיום.

שתי דוגמאות לכך:
חיל האוויר שלנו ממשיך לפעול בסינכרון עם נדידת הציפורים ומשיג תוצאות מרשימות בכל קנה מידה בנושא האמ"צ (BASH) גם ביחס לעולם

הצוות האווירובטי של חיל האוויר המלכותי הבריטי - מקיים את אימוניו באופן מסורתי בקפריסין - על מנת לאפשר אימון בתקופת החורף בסביבה יציבה יותר בנושא מזג האוויר

במקרה מלחמה (אם יש תסריט כזה) - האפר לא הופך למפר איזון מאחר שהמטוסים ימריאו בכל מקרה כאשר יהיה בכך צורך ומאחר שהאפר ישפיע ככל הנראה גם על המטוסים העויינים - מעבר לכך שהם יגיעו אל ארץ היעד לאחר חשיפה ממושכת יותר לאפר ונזקיו.
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 18-04-2010, 12:55
  YHS YHS אינו מחובר  
מהנדס אווירונאוטיקה, עוסק במגוון נושאי תעופה שנים רבות
 
חבר מתאריך: 17.07.05
הודעות: 6,249
נראה לי שקצת לא מובן הגודל והמיקום של ה"דבר" הזה
בתגובה להודעה מספר 14 שנכתבה על ידי ColMonty שמתחילה ב "מה ההשפעה של גשם על צמצום האפר באוויר?"

הגובה שבו נע הענן הוא בין 30 ל 40 אלף רגל. בדיוק הגובה של מטוסי נוסעים. מצד שני, אין מטוסי כיבוי שטסים בגובה הזה. סיבה זו לבדה מספיקה.
מצד שני, גודל הגוש הוא מספר אלפי ק"מ, ומכסה את מרביתה של אירופה. יש צורך בהרבה מאות של מטוסי כיבוי וכמויות דימיוניות של מים כדי "לשטוף" זאת.

ומהצד השלישי, בדיוק חלקיקים אלו הם שייצרו את סופות הגשם הבאות. עם שינוי של מזג האוויר החלקיקים יהיו מוקד התעבות ויתחילו גשמים עזים. אולי יהיה מזל וזה יגיע לכאן....

דוגמה לכיסוי שלו ולגודלו, קצת קשה להילחם באיתני הטבע:


תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
(התרשם הובא לפורום תעופה קלה בתפוז על ידי אריאלי)
_____________________________________
אֲהוּבָתִי לֹא הָיְתָה בַּמִּלְחָמָה.
הִיא לוֹמֶדֶת הִיסְטוֹרְיָה וְאַהֲבָה
מִגוּפִי, שֶׁהָיָה בִּשְׁתַּים, שָׁלשׁ.


נערך לאחרונה ע"י YHS בתאריך 18-04-2010 בשעה 13:15.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 23:37

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר