שאלה בנוגע למטוסי תובלה גדולים כמו הרקולס או אחרים
לאחרונה יצא לי לראות בכמה סרטי פעולה ישנים (תקוע בבית יותר מדי זמן) סצנות בהן מטוס תובלה גדול פותח תוך כדי טיסה את פתח המטען האחורי ומפיל משם משהו (מטען גדול, אנשים וכו').
רציתי לדעת:
1. האם הדבר באמת אפשרי?
2. מה קורה למטוס ולצוות (פתאום פותחים אותו וכו')?
3. האם הדבר נעשה אי פעם באופן יזום למטרה כלשהי?
תודה ויום טוב,
J
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Julius_II שמתחילה ב "שאלה בנוגע למטוסי תובלה גדולים כמו הרקולס או אחרים"
ציטוט:
במקור נכתב על ידי Julius_II
לאחרונה יצא לי לראות בכמה סרטי פעולה ישנים (תקוע בבית יותר מדי זמן) סצנות בהן מטוס תובלה גדול פותח תוך כדי טיסה את פתח המטען האחורי ומפיל משם משהו (מטען גדול, אנשים וכו').
רציתי לדעת:
1. האם הדבר באמת אפשרי? כן
2. מה קורה למטוס ולצוות (פתאום פותחים אותו וכו')? כלום. זה נעשה בגובה בו אין צורך בדיחוס (במטוס מדוחס; קרנף לא מדוחס). הטייסים קשורים ממילא ופקחי ההעמסה קשורים ברתמות.
3. האם הדבר נעשה אי פעם באופן יזום למטרה כלשהי? נעשה כל הזמן בגובה מאוד נמוך (הטלה נמוכה) או בגובה קצת יותר גבוה (הצנחת ציוד)
תודה ויום טוב,
J
_____________________________________
מרקיע שחקים האתר למחקר ותיעוד ההיסטוריה של התעופה בארץ. www.sky-high.co.il
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי amirsgv שמתחילה ב "[QUOTE=Julius_II]לאחרונה יצא..."
קרנף לא מדוחס?!
ציטוט:
FUSELAGE: The fuselage is a semimonocoque design and divided into a flight station and a cargo compartment. Seating is provided for each flight station. The cargo compartment is approximately 41 feet long, 9 feet high, and 10 feet wide. Loading is from the rear of the fuselage. Both the flight station and the cargo compartment can be pressurized to maintain a cabin pressure-altitude of 5000 feet at an aircraft altitude of 28,000 feet.