לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #10  
ישן 09-10-2010, 18:59
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי סירפד שמתחילה ב "il-476"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי סירפד
לפי מה שהבנתי יותקן בו קוקפיט זכוכית, וצוות תא הטייס יצתמצם לשניים - טייס וטייס משנה. יש עליו עוד פרטים אמינים?

השינוי העיקרי הוא קודם כל העברת הייצור מאוזבקיסטאן לרוסיה (למעשה חידוש הייצור). המפעל בטשקנט כבר לא מסוגל לייצר מטוסים חדשים, מה שעלה לרוסים בחוזה גדול עם הסינים, למשל.

שינויים חשובים נוספים הם מעבר לטכנולוגיות פיתוח וייצור מודרניות (ממוחשבות) ותכנון כנף חדשה למטוס. גם הקוקפיט ישונה, כפי שאמרת, ויותקנו מנועי PS-90, אבל זה כמעט ברור מאליו.

הביצועים העיקריים כפי שפורסמו:

משקל המטען המירבי, טון - 50;
מהירות מירבית, קמ"ש - 850;
טווח טיסה, ק"מ - 6,000.
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #20  
ישן 10-10-2010, 12:44
  bertold bertold אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.01.05
הודעות: 1,763
בתגובה להודעה מספר 19 שנכתבה על ידי NIR NIMNI שמתחילה ב "למה המפעל בטשקנט לא מסוגל לייצר עוד"

המפעל בטשקנט כנראה היה יכול לייצר גם מטוסים חדשים. זה היה אומנם דורש שדרוג או החלפה של ציוד בפס ייצור אבל רוב הסיכויים שזה היה עובר יותר בקלות מבחינה טכנולוגית מאשר הקמת פס ייצור חדש לגמרי במפעל של Aviastar ברוסיה. גם מבחינה כלכלית זה לא נראה משתלם כ"כ כי 476 עדיין לא מוכן וגם כאשר יהיה מוכן לא בטוח שיקפצו עליו. Il-76 שמיוצר בשנות ה-70 ו80 יכול לטוס עוד שנים רבות בלי בעיה לכן לקוחות רבים יעדיפו להאריך את התחזוקה של מטוסים ישנים ולא לקנות חדשים.
כך שהסיבה להעברת הייצור היא בהחלט פוליטית. אחרי מהפכה הכתומה באוקראינה שסיכנה (ולמעשה סיכלה) את An-70 ולאחר כשלון עסקת המכירה של למלעה מ-30 Il-76 לסין בגלל הריב עם TAPO (המפעל בטשקנט) על מחיר המטוסים, ברוסיה הבינו שאין מנוס מלהקים מפעל משלהם אחרת אפשר בעוד 10-20 שנה (כאשר יגמרו ה-76 הישנים) להישאר ללא מטוס תובלה בינוני שלא לדבר על מטוסי תדלוק והתרעה מוקדמת.
האם זה היה נכון לקחת סיכון כפול של הקמת פס ייצור חדש ולייצר מטוס חדש - ימים יגידו.
דוגמא של "קוזנצוב" אומרת שזה בכלל לא פשוט.



תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #24  
ישן 10-10-2010, 21:55
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
בתגובה להודעה מספר 23 שנכתבה על ידי bertold שמתחילה ב ""גורשקוב" הוא משל על בטחון..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי bertold
"גורשקוב" הוא משל על בטחון עצמי מופרז בדומה ל-476 שעל פי תחזיות כבר אמור להיות באוויר.

שוב, איזה מהם? הנומ"ט כבר מזמן לא נקראת "אדמיראל גורשקוב" אלא שמה שונה ל-Vikramaditya, ואת השם הזה קיבלה פריגטה ראשונה של פרויקט 22350.

בעניין הביטחון המופרז - זאת לא הסיבה. הרוסים רצו את החוזה ההודי ולכן שיחקו עם המספרים (לפי השמועות דווקה ב-ROE ולא ב"סוומאש"), וההודים לא בדקו את העניין, או שבדקו אבל שתקו. משם לחידוש הייצור של Il-76 בגילגולו החדש המרחק הוא עצום. למעשה אין בכלל קשר בין השניים.

בחזרה לענינינו. המפעל בטאשקנט כבר לא מסוגל לספק את הסחורה. אתה אומר שזה בגלל המדיניות שהרוסים מנהלים - יכול להיות, למרות שאני שמעתי דברים אחרים שמעבירים את האשמה לצד האוזבקי. אבל לא משנה למה, המצב הוא שהחוזה הזה נפל למעשה, והכסף נישאר בסין, וגם לא רואים חוזים שמנים חדשים למרות שהביקוש קיים. לכן נכון לעכשיו התקווה היחידה (ואחרונה, כך ניראה) לחידוש הייצור הוא Il-476.
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #25  
ישן 10-10-2010, 23:03
  bertold bertold אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.01.05
הודעות: 1,763
בתגובה להודעה מספר 24 שנכתבה על ידי Centurion שמתחילה ב "[QUOTE=bertold]"גורשקוב" הוא..."

ציטוט:
הרוסים רצו את החוזה ההודי ולכן שיחקו עם המספרים

הם יכלו לרצות אבל לרוסים לא היה ידע ונסיון בבניית אניות כאלה. ולא הם לא שיחקו עם המספרים אלא פשוט לא ידעו איך לחשב עליות הפרוייקט שהם בחיים לא הרימו מקודם.
סיפור דומה יש לנו עם העברת ייצור מטשקנט. לא רק שבטשקנט מסוגלים - הרי מי בנה את כל המטוסים עד עכשיו כולל אלה בשביל ירדן ? הם כנראה גם מסוגלים לייצר מטוסים האלה בפחות כסף ועם פחות תקלות. פשוט לא צריך לבלבל בין סכסוך על כסף במסגרת ההסכם הסיני ליכולת טכנית לייצר מטוס.

ציטוט:
המצב הוא שהחוזה הזה נפל למעשה, והכסף נישאר בסין, וגם לא רואים חוזים שמנים חדשים למרות שהביקוש קיים.

שוב - קיים ביקוש למטוסים מדגמים קיימים / משודרגים ברמה מינורית (כמו MF). אף אחד לא רוצה חתול בשק כמו 426 בפס ייצור חדש ללא נסיון ועוד בהרבה כסף.

ציטוט:
לכן נכון לעכשיו התקווה היחידה (ואחרונה, כך ניראה) לחידוש הייצור הוא Il-476

אף אחד עוד לא ראה בעיניים את 476 ולא יודע מתי הוא יטוס וכמה הוא יעלה. המחיר של 50 מיליון שנשמע בתקשורת בטוח יעלה. אז יהיו הזמנות פה ושם של מטוסים בודדים, אבל אף לקוח זר לא יקנה עשרות מטוסים כמו שקנו סין הודו, ועירק בעבר.
הודים למעשה כבר נתנו להבין שהם שוברים את המונופול של il-76 כך שאין ל-476 עתיד וורוד.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 05:57

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר