לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #2  
ישן 05-11-2010, 14:16
  משתמש זכר פלמינג פלמינג אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.01.09
הודעות: 5,552
ניתוח מדויק כיצד שיווק מייצר דעת קהל
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי looklook שמתחילה ב "הופעתו של פרופסור ג'רלד שטיינברג (ngo monitor) בחיפה על ארגוני "זכויות אדם"."

מן הראוי שניתוח כזה ימצא את מקומו בשפות אחרות ובעיקר יילמד על ידי הדיפלומטים העוסקים בהסברה.

לי באופן אישי , הנאום הוא בבחינת "קול קורא במדבר".
איבדנו את המומנטום בפיגועים הרצחניים של שנות התשעים.
חששנו והיינו איסטניסטים בכל הקשור בהצגת דם ואף אסרנו על פרסום צילומים.
העולם המציצני אוהב את הצבע האדום וככל שיהיה אדום יותר כך גם הסימפטייה תהיה חזקה יותר.

שיווק נכון עושה שימוש בכל התחמושת שיש לו, גם אם היא נראית לכאורה חסרת טעם. קהל היעד אוהב זאת לצערנו. זהו הריאליטי במיטבו.

אם המצלמות יעשו צילום תקריב לפני הקורבנות והסובלים, נראה אחרת.
קשה מאד אבל לא בלתי אפשרי.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 06:02

הדף נוצר ב 0.03 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2025 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר