לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #2  
ישן 10-03-2007, 19:43
צלמית המשתמש של יוסיפון
  יוסיפון מנהל יוסיפון אינו מחובר  
מנהל פורומי צבא ובטחון, מילואים והלוחות
 
חבר מתאריך: 07.04.02
הודעות: 23,839
Facebook profile Follow me...
צילום לא הרקולס,
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי COBRA 301 שמתחילה ב "שינוע מסוקים בהרקולס (כבד! המון תמונות)"

אבל תמונות מעניינות בנושא (מתוך האשכול הזה במערכת הישנה)
איך מעבירים מסוק צ'ינוק מארה"ב לעיראק ???
על נושאת מטוסים? מסוקים? בתוך אוניה? בטיסה?
לא!
קצת קיפולים והוא נבלע בתוך הגלאקסי. הנה תראו:
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

באשכול ההוא
Roof Sniper ציין שבחי"א שלנו הטיסו שלוש קוברות בהרקולס.
סירפד הוסיף: מסוק MH-53M של טייסת המבצעים המיוחדים ה-16, נפרק ממטוס תובלה C-17 אי שם באפגניסטן. התמונות צולמו במצלמה עם עדשה א"א (ראיית לילה), ככל הנראה מסיבות מבצעיות.
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


מסוק זהה, הפעם מצולם באמצעי יותר סטנדרטי... המכ"מ, אגב, "הושאל" ממטוס F-15C
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה



ולחובבי האדרנלין - מסוק מאותו הסוג, במהלך משימה מבצעית אי שם באפגנ'
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
_____________________________________
אני כותב רק מה שאני יודע, או שאני חושב שאני יודע ואם אין לי מה להוסיף - אני שותק, מקשיב ולומד!
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
© יוסיפון - על כל האמור בהודעה זו חלים כל כללי זכויות היוצרים הקבועים בחוק. לשם קבלת הרשאה להעתקה או לשימוש במידע יש לפנות אלי לדוא"ל yossifoon@fresh.co.il

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 10-03-2007, 20:21
צלמית המשתמש של יוסיפון
  יוסיפון מנהל יוסיפון אינו מחובר  
מנהל פורומי צבא ובטחון, מילואים והלוחות
 
חבר מתאריך: 07.04.02
הודעות: 23,839
Facebook profile Follow me...
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי COBRA 301 שמתחילה ב "שרפים"

שלוש קוברות בהרקולס אחד.
שני דיפנדרים בסער 4.5
שני דיפנדרים או שתי קוברות על נחתת אחת.

והנה תמונות מפריקת השרפים מהאנטונוב (יש לי את כל התמונות גדולות יותר. אם יש תמונה ספציפית שתרצו מוגדלת אל תהססו לבקש, אולי אני אעלה אותה) :


תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילהתמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילהתמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
_____________________________________
אני כותב רק מה שאני יודע, או שאני חושב שאני יודע ואם אין לי מה להוסיף - אני שותק, מקשיב ולומד!
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
© יוסיפון - על כל האמור בהודעה זו חלים כל כללי זכויות היוצרים הקבועים בחוק. לשם קבלת הרשאה להעתקה או לשימוש במידע יש לפנות אלי לדוא"ל yossifoon@fresh.co.il

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 10-03-2007, 19:59
צלמית המשתמש של DeepSpace
  DeepSpace DeepSpace אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.09.03
הודעות: 12,132
לא אחת, לא שתיים, לא שלוש אלא ארבע קוברות בהרקולס אחד
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי COBRA 301 שמתחילה ב "שינוע מסוקים בהרקולס (כבד! המון תמונות)"

ארבע קוברות בקרנף אחד

ב-1985 הושלמה בארה"ב הרכבתם של ארבעה מסוקי קוברה עבור חיל-האוויר והיה צורך להביאם לארץ. מטוס הרקולס (קרנף) של חיל-האוויר, ששהה שם באותה עת, נשלח למשימה. בין אנשי הצוות על המטוס היו גם פקחי ההעמסה, שאחראים על תא המטען ובמקרה הזה - על מציאת פיתרון לסוגיה הלא-שגרתית.
"היינו אז במשימה בת שלושה שבועות בארה"ב", מספר רס"ן א', סגן מפקד יחידת ההעמסה. "נחתנו במיאמי כדי להחליף את המטוס שלנו במטוס אחר, שחזר מבדיקות מקיפות. משם טסנו לתחרות ה'רודיאו', שהיא תחרות בינלאומית למטוסי קרנף שנערכת מדי שנה בצפון קרוליינה. אמנם לא הבאנו משם גביע, אבל היינו בין המקומות המובילים". הקוברות היו צריכות להגיע ממפעלי "בל" שבטקסס לארץ והצוות קיבל את ההוראה להביא אותן, כי "זה היה בדרך".
במשך יום שלם העמיסו הפקחים את ארבע הקוברות על מטוס הקרנף - דבר שמעולם לא נעשה קודם-לכן וגם לא נעשה יותר מאז. "פירקנו את המסוקים לגורמים: עבדנו עם מסורי-יד; המצאות מכאן ועד להודעה חדשה". למען הפרופורציות, יש לציין כי קוטר הרוטור הראשי של הקוברה לבדו הוא 13 מטרים ו-41 ס"מ. גובה מסוק קוברה יחיד הוא מעל ארבעה מטרים ואורכו יותר מ-16 מטרים. כפול ארבע. גובהו של ההרקולס, לעומת זאת, הוא כמעט 12 מטרים ואורכו הכולל - קצת פחות משלושים מטר. מצוקת הדיור ברורה.
"באיזור הדפנות הפנימיות של המטוס, שבדרך-כלל לא מנוצל בגלל צורתו המקומרת, דחסנו את הזנבות", רס"ן א' ממשיך בתיאור המלאכה המשונה. "הזנב מגיע מהמפעל, כשחתיכות עץ מרובעות מגינות עליו מסביב. אז ניסרנו אותן, כך שיתאימו לצורה המקומרת. האמריקאים, שהצליחו לדחוס בקושי שתי קוברות למטוס, נותרו בפה פעור ומלאי-הערכה. הם גם לא הפסיקו לתעד את כל התהליך במצלמות. את הדרך חזרה כולה עשינו בישיבה בתאי הטייס של הקוברות. לא היתה ברירה, מכיוון שאלה היו המקומות הפנויים היחידים שנשארו בכל המטוס. זו היתה טראומה, אבל מעבר לכך - זו היתה גם חוויה ואתגר מקצועי אדיר".
הקוברות, מותר לציין, הגיעו לארץ בשלום.


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.iaf.co.il/sip_storage/files/6/18626.jpg]


http://www.iaf.co.il/Templates/Jour...571&docID=19385

נערך לאחרונה ע"י DeepSpace בתאריך 10-03-2007 בשעה 20:01.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #30  
ישן 20-07-2011, 21:16
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
מעשה במסוק מרלין בריטי... (אפרופו C-17)
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי COBRA 301 שמתחילה ב "שינוע מסוקים בהרקולס (כבד! המון תמונות)"

מסוק בריטי שעשה את דרכו מאגניסטן דרך עירק וירדן אל בסיסו בקפריסין (ואולי בכלל לבריטניה), נאלץ לבצע נחיתת חרום בנתב"ג. הסיבה - תקלה הידראולית שאילצה נחיתה מיידית.



לאחר כשבוע של עבודה - יצא המסוק לטיסת ניסוי, וכשנראה היה שהכל תקין - יצא לטיסה אל קפריסין - אבל אז, בערך 5 דקות לאחר שהמריא - חזר ונחת בנתב"ג - הפעם התברר שהתקלה ההידראולית התפתחה לנזק משמעותי במימסרת הראשית... (איש צוות סיפר לי שכאשר הגיעו לגובה 3000 רגל - נדלקו כמעט כל אורות האזהרה האפשריים ובאוזניות נשמעה התרעה LAND NOW!!!)...

לאחר שהתברר כי לא יצליחו להכניס את המסוק למוסך בתע"א או באל על (בכולם יש מצוקת מקום) - הוחלט לחלץ את המסוק באמצעות מטוס C-17...

מרגע זה התחילו אנשי התחזוקה הבריטיים במלאכת פירוק של המסוק והכנתו להטסה, וזו הייתה עבודה קשה.

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה







שלושה חודשים לאחר נחיתתו בישראל, נחת בנתב"ג מטוס C-17 על מנת לחלץ את המסוק אל בריטניה. לפני נחיתתו פורקו מן המסוק מערכות, פורק רוטור הזנב ולאחר מכן גם מנור הזנב ולהבי הרוטור הראשי.

צריך לראות C-17 כדי להבין עד כמה המפלצת הזו גדולה...

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

עם חשמלית (קלנועית?) וגנרטור

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

לאחר מכן התחילו להעמיס את החלקים והציוד הנלווה שפרק לפני כן מטוס הרקולס בריטי שהמשיך לעובדה למשימת תובלה...

תא המטען של ה-C-17

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

יחידת הזנב של המסוק ולהבי רוטור הזנב לאחר העמסתם
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

כך מעמיסים את המטוס. שימו לב לאיש הצוות הרוכן מימין. בידו מערכת אלחוטית להפעלת הכננת המושכת את המטען אל תוך המטוס. משום מה הקפידו לכסות את כל מחזירי האור שעל הציוד...

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

לאחר מכן נערכו להעמסת המסוק. לשם העלאת המסוק למטוס ו"צליחת" הרמפה - הותקן המסוק על מערכת ג'קים שנועדה להגדיל את מרווח הגחון של המסוק.

המסוק לאחר התקנת הג'קים ולפני הרמתו.

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

לאחר הרמתו

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

המסוק המונף על רקע הרמפה

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

הערכות לקראת שקילת המסוק (הצבת הג'ק על משטחי שקילה)
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

במהלך העבודה התברר שחלוקת המשקל בתוך המסוק אינה אחידה. הסיבה לכך לא ברורה, אך לפתע התברר שהג'ק השמאלי האחורי חרג בכ-3000 ליברות מהמגבלה, וכך למעשה נפסל המסוק להעמסה. וה-C-17 יצא רק עם מכלולי הזנב וחלק מציוד העזר שהובא לשדה.

צילום למחרת - כשעודן היה מקום לאופטימיות - המסוק ממתין עדיין מאחורי המטוס (ויש מי שיגיד "כמו קוץ בתחת").

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

ועוד אחת...
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

לאחר זמן מה, ולאחר ביצוע עבודות נוספות על המסוק - חולץ המסוק לבסוף על-ידי C-17 נוסף.


_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק


נערך לאחרונה ע"י Soloavia בתאריך 20-07-2011 בשעה 21:30.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 22:38

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר