לוגו אתר Fresh          

אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה

ישן 14-06-2011, 23:06
  תפוחים תפוחים אינו מחובר  

חבר מתאריך: 27.01.04
הודעות: 21,177
הושק באופן רשמי, סקירות מקדימות באתרי החומרה
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "ליאנו לניידים יושק באופן רשמי ביום 14 חודש 6"

מוצרים יתחילו להגיע לשוק, לטעמי זה מלך המעבדים לשימוש כללי.

סקירה לדוגמא
http://www.legitreviews.com/article/1636/1/

ציטוטים נבחרים:

After spending a couple weeks with the AMD A-Series APU, I must say that I am very impressed by the performance that I am seeing on the Sabine platform. I knew that it would be more powerful than Brazos and the E-Series APU's, but I wasn't expecting such a big difference. AMD did a really good job on this platform and we hope that OEM's pick up this platform design and put some marketing dollars behind it. The GPU performance of the A-Series APU is hands down the selling point for this platform. It's hard to believe that the APU has that much GPU muscle inside and in a package that is just 35W to 45W TDP

When we were gaming on the Intel platform we pulled the power during a game and the performance of the game didn't change and the battery died in 75 minutes. We did the same thing on the AMD Llano notebook and when we unplugged the laptop we noticed the FPS performance decreased. AMD has some power saving measures taking place when the system is unplugged, but even though performance dropped the frame rate was still higher than the Intel system! The AMD system lasted an amazing 120 minutes on the battery when gaming, which was 45 minutes longer than the Intel notebook and both batteries are similar 6-cell batteries.

בקיצור, פראייר מי שקונה נייד עם מעבד שאיננו APU מתוצרת AMD

נערך לאחרונה ע"י תפוחים בתאריך 14-06-2011 בשעה 23:21.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום

כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 07:26

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר